sKiFF
Föreningsmedlem
GRID är ett ruggit skoj Bilsimulator spel de finns flera olika gameplay lägen man kan köra drif på bana o man kan köra drift fritt och de finns ett grymt karriär mycker roligt,demolition derby, massa andra spel lägen... de finns både gammla o nya biler och det är inga påhittate märken de e dom äkta bilarna TEX BMW 320i.Man kan Köpa bilar från "Ebay" i spelet.
7 jun 2008 #0
Finns även multiplayer men jag har inte prövat det än.
spelet är inte så krävande spelar det på min dator som har Amd Sempron 3100+ geforce 6800XT 2gb ram.
jag ger de 5/5 i betyg
Metro review 5/5 "Sommarens racingmåste. Det går snabbt, det är våldsamt, bökigt och trångt. "Grid" är racing på steroider, racing med flygbränsle, lustgas och vilda dubbelturbos. Codemasters har förbättrat grafikteknologin de använde i "Colin McRae: Dirt", fyllt "Grid" med cool asfaltsracing, utvecklat en helt fantastisk bilfysik och skapat så mycket variation att man nästan storknar. Ska du bara köpa ett racingspel i sommar ... köp detta." Betyg 5 av 5
"Skaparna Codemasters nya bilspel Grid är en naturlig fortsättning på förra årets rallysmocka Colin Mcrae."
Betyg 4/5,
Metro (20 maj): Race Driver: GRID-recension - "Ett måstespel i sommar" Betyg: 5/5!!!

Källa
0 poäng