paddington Föreningsmedlem
Idag, kl. 15:59   #0
Alex har bytt till en bättre processor på GG servern. Detta gör att GG nu ligger på cirka 20-30% load jämfört med tidigare CPU som låg på upp mot 80-90% med full server. Har även uppdaterat konfiguration i Linux Debian och på reHLDS samt config,ini m.f

Testar även "true" 1000 FPS med lika hög ticrate som BrutalCS körde förr.

Så eran Net_graph 1 bör se bättre ut. Det förekommer dock minimalt med jitter emellanåt. Tror detta är kerneln + reHLDS som spökar och inte alls gillar varandra. Behöver finjustera inställningar till veckan(!)

OBS! Vissa saker såsom stats visas inte i HUD just nu. Detta för att många loggar är avstängda i test för se stabilitet. Bör uppdateras på hlstats dock som vanligt.

/Bjornen & Playstars ledning
0 poäng