Forum     Public-servrarna

Forum

Få liv i servern - Upphäva bans?
Screenx Föreningsmedlem
Idag, kl. 18:14 , Redigerad Idag, kl. 18:15   #0
Som vi vet är 1.6 i princip ett utdött spel och GG är den sista svenska publicservern sedan en lång tid och även denna server har svårt att hållas vid liv.

Vi som nästan tröttnat på gaming förutom detta underbara CS 1.6 som vi fortfarande spelar skulle jag vilja att den också hålls vid liv.

Mitt förslag: Att man häver gamla permbans (förutom för fusk såklart) och kan ge människor en ny chans bara för dom betett sig illa för två år sedan. Eller fem år sedan eller till och med över ett decennium sedan. Kanske dom testar att gå in på GG och kan spela? Bara för att dessa var unga och dumma förr i tiden kanske dom inte är det idag.

Vad tycker ni om detta?
0 poäng  
paddington Föreningsmedlem
Idag, kl. 20:12   #1
Screenx skrev
Mitt förslag: Att man häver gamla permbans (förutom för fusk såklart) och kan ge människor en ny chans bara för dom betett sig illa för två år sedan. Eller fem år sedan eller till och med över ett decennium sedan. Kanske dom testar att gå in på GG och kan spela? Bara för att dessa var unga och dumma förr i tiden kanske dom inte är det idag.

Vad tycker ni om detta?

Bra förslag, men hur många spelare tror du försöker gå in på servern som är bannade då? Har kollat loggar under 2 månader, och är i princip bara stammisar som besöker servern. Däremot så tror jag på

1. Alla är nya en gång i tiden, och bör därför få fler chanser in-game än stammisar får.
Det hjälper med andra ord inte att folk säger saker som "kicka idioten", då lär personen inte vilja komma tillbaka.

2. Välj map vote försiktigt. Tryck inte bara på något och sedan droppa bara för att kartan inte är emir,d2, tuscan. Andra spelare kanske tycker kartan är bra, och bättre spela på i 5 minuter och lägga RTV i chatten och välja en bättre karta till nästa game.

Kommer inte göra någon rensning i bannlistan så som det är nu. Men om Harley eller Alex tycker det är en bra idé för att få in folk igen på servern så shoot.

/Bjornen
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Få liv i servern - Upphäva bans?
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 28 • Aktiv Idag, kl. 20:12
Playstar - Sysadmin Linux? Server
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 109 • Aktiv Idag, kl. 14:53
[Playstar] - Rates
Counter-Strike 1.6 • Svar 4
Visningar 633 • Aktiv 11 jul, kl. 16:28
Ny konfiguration och bättre CPU på GG!
Counter-Strike 1.6 • Svar 10
Visningar 636 • Aktiv 1 jul, kl. 23:31
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 662 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 608 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 3182 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 588 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1828 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 921 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37

Playstars sponsorer