Forum     Bannad?

Forum

Permbannad För WH
tobias borg Föreningsmedlem
Igår, kl. 17:41   #0
Hej, Blivit permbannad för WH igen. Exakt som dom andra 3-4 gångerna så har jag givetvis inget fusk nu heller. Har redan skrivit ett par rader till den som lagt bannen. Vill gärna att någon annan admin också kollar på demosen. Gärna någon utan selektiv perception.

Måste finnas ett bättre sätt än att någon ska sitta o killgissa ifall folk fuskar?

Finns inga bilder i Cs mappen så antar att det inte blev någon SS-bann.

Om inte annat så tar jag tillfället i akt att tacka alla som jag spelat med under åren. Många trevliga kvällar blev det.

// Bennybrunsås / b0rg.

0 poäng  
paddington Föreningsmedlem
Igår, kl. 18:11   #1
Tja!

Jag har kollat dig ett antal gånger som inledning. Ligger man i toppen och fraggar, så kommer man att granskas oftare, få fler ssbans och ögonen på sig.
Detta har absolut ingenting med någon personlig åsikt kring dig bara så att du vet det, för jag har diggat dig varje gång du spelar.

Tyvär så har jag suttit 3 kartor igår och kollat på BARA dig och din spelstil. Du har onekligen Wallhack oavsett om du lurkar eller pushar.
Du flackar med siktet helt utan anledning och har hela tiden koll på vart CT eller T är någonstans dvs motståndarlaget. Du tittar precis som flera andra bannade spelare på servern aldrig på hörn i onödan. Du clearar bara när det är
en spelare i hörnen. Och du kan stå mitt ute på en karta och så fort en spelare ska titta över kanten så är du beredd att dra siktet just dit och prefira. Det var ganska uppenbart på clan2_fire och salt kartorna exempelvis.

Det var så uppenbart att minst 3 personer på servern skrev till mig på Steam faktiskt, innan jag ens började kolla dig. Detta gjorde att jag var tvungen att faktiskt spela in 30 demos på dig på 3 kartor, för att inte bli påverkad
på vad dom sa, och för att ge dig en ärlig chans rent juridiskt som många här skriver ibland. :)

Vill någon annan admin kolla igenom 30 demos för att få en 100% bild av hur du spelar, så skriv till mig i pm eller på steam som vanligt, så laddas det upp till denna.

/Bjornen
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Permbannad För WH
Bannad? • Svar 1
Visningar 99 • Aktiv Igår, kl. 18:11
Playstar - Sysadmin Linux? Server
Counter-Strike 1.6 • Svar 8
Visningar 391 • Aktiv I förrgår, kl. 16:03
Få liv i servern - Upphäva bans?
Public-servrarna • Svar 6
Visningar 359 • Aktiv 6 aug, kl. 19:10
Ny konfiguration och bättre CPU på GG!
Counter-Strike 1.6 • Svar 13
Visningar 847 • Aktiv 2 aug, kl. 14:42
[Playstar] - Rates
Counter-Strike 1.6 • Svar 4
Visningar 815 • Aktiv 11 jul, kl. 16:28
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 755 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 689 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 3307 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 737 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1983 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät