Admins borde lära sig reglerna
Screenx Föreningsmedlem
30 dec 2024   #0
Hej. Jag har ett förslag att alla admins borde läsa reglerna och gemensamt följa dom. Olika admins kan inte ha olika regler.

Dessa är några exempel som admins bedömer olika:
- Det är helt ok att ta andra vägar till bombspot.
- Det är ok att hålla rygg osv.

Man får ban om man inte är i arslet på spelaren med C4 ibland. Sedan gör admins samma sak själva dom bannat för. Samma sak att hålla rygg där man kan göra det EN gång och så får man ban direkt.

En del admins säger "Det är bara fel om man sätter det i system" som enligt reglerna. Men majoriteten av admins bannar direkt, även nya spelare.
0 poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
30 dec 2024   #1
Jag kan hålla med om att tolkningen av vissa regler kan vara olika då de inte är 100 % tydliga, varpå admins tolkar det olika.
dock ser jag i princip aldrig någon bli bannad för att den håller rygg. Framför allt inte en gång.

Vill dock poängtera att hålla rygg och 'grims' inte nödvändigtvis är synonymer, om det är det du menar.
0 Poäng  
Gips Föreningsmedlem
1 jan, kl. 12:19   #2
hunkjohan skrevJag kan hålla med om att tolkningen av vissa regler kan vara olika då de inte är 100 % tydliga, varpå admins tolkar det olika.
dock ser jag i princip aldrig någon bli bannad för att den håller rygg. Framför allt inte en gång.

Vill dock poängtera att hålla rygg och 'grims' inte nödvändigtvis är synonymer, om det är det du menar.

Kan bara hålla med. En kortare ban får spelaren endast om personen i fråga upprepade gånger springer rygg eller håller rygg ggr flera och på så sätt inte stöttar den som har bomben.
0 Poäng  
Bimbo Föreningsmedlem
2 jan, kl. 04:41   #3
Tycker allt fungerar bra.
0 Poäng  
antec Speladministratör
I förrgår, kl. 13:36 , Redigerad I förrgår, kl. 13:38   #4
tycker jag med dom ska göra så de inte är egna på hittade regler som man hör ibland.... kan ju undra hur folk blir admins nu förtiden... förr sattes vi nya admin i ett möte på ventrilo med harley å gick igenom allt som skulle följas... men nu är det bara suga lite balle å pung på någon annan admin så blir man en GG
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
Igår, kl. 17:22   #5
Haha Antec så jävla gött med både sug och slick på pung o penis
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Lägga till karta
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 514 • Aktiv Idag, kl. 13:48
Admins borde lära sig reglerna
Counter-Strike 1.6 • Svar 5