Forum     Övriga datorspel

Forum

Darkfall
Khallal Föreningsmedlem
29 feb 2008   #0
Darkfall är ett spel .. ett MMO spel .. Fullt pvp, inga safe zones, Claner/guilder som bygger städer .. styr ekonomi . man kan va pirat . plundra . Man kan göra egen armor .. Unique tillomed . Spelet är byggt på 100% skill som CS samlingen och AoE samlingen men detta är mycket större.

Om ni vill läsa mer kan ni besöka " www.Darkfallonline.com " och om ni vill se en video så tryck här " http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg " . Om det inte är nån länk så är det enkelt att kopiera texten .. Du använder din muspekare och håller inne och drar över hela adressen och trycker ctrl+c då har du kopierat det och för klistra in kan du trycka ctrl+v.

Darkfall är av världsklass som är byggd i många år . Det är fyra öar och en stor ö som heter Agon .. Det är en Fantasy men inte likt WoW som är byggd på PvE utan är byggt på PvP ( Player vs Players ) . Inga safety zones . Här kan dina CS skills komma till nytta då du måste sikta på ditt offer . WoW är det enkla skada systemet som bygger på att klicka på monstret och attackera . Men Darkfall måste du Sikta för kunna döda ditt offer. Darkfall är inte heller byggd efter Rustning . Rustningen kvittar du kan fortfarande slå en .. Gearen hjälper bara lite i denna värld Agon . Det är byggt på Skill och Talang och Taktiskt tänkande och ekonomiska vinster . ett spel som lär dig att styra ekonomi .. att balansera din inkomst till att bygga en stad som är större än självaste byn som du börjar bygga . du kan hyra massa NPC som försvarar din by när du har bra ekonomi .. Din inkomst gör dig framgångsrikt .. Du är i en klan när du bygger din stad . Din stad och du kan ta över andras byar . Man kan även slå/attackera dött så om man blir sur på nån och dödar denna person kan man även börja slå sönder dom efteråt. Darkfall är byggd på raserna Alfar of Nagast, Dwarves of Dvergheim, Humans Of Mercia, Mahirim of the Tribelands, Mirdain of Mirendil, Orks of Morak. Tack vare att spelet är byggt på PvP så kan du även döda din egen sort ... Visa raser kan sammarbeta i en klan men att vara en mångfaldig Klan är dumt .. Då guardsen kan döda en sort som kommer in då dom inte gillar den rasen.

Läs mer på hemsidan. Frågor `? varsegod och ställ .. jag kanske kan svara på dom .. Beta har redan börjat för Klanerna men inte för solo players.

Edit 2008-03-02 18:45 söndag :

Jag har kollat lite runt på nätet om jag kunde hitta lite bättre trailers än Youtube så kom jag tänka på en sida min bror gav mig .. Gametrailers.com .... Här är en hyfsad bättre Video . finns nåra till på lagret.

http://www.gametrailers.com/player/16683.html
0 poäng  
wokio stalker & pedobear
9 mar 2008   #21
aha, my bad ;)
0 Poäng  
Harpai Föreningsmedlem
7 apr 2008   #22
Om ni ska spela ett spel som e lite som wow fast ändå inte..så ska ni börja spela Age of Conan. i de här är de ungefär samma sak, du har en guild o guilden bygger upp en egen stad, och växer o växer..
De har till och me bättre graffa än de här spelet du snackar om.
De e inte som wow när du fightar mot andra spelare eller mot "mobs" de e inte target o skjut, utan du måste också sikta för att träffa, som du sa att man va tvungen att göra i de spelet du snackar om.
Spelet är ett både Pve/Pvp spel..Tycker ni ska ta o testa de när de släpps.!

De kommer komma ut om tyå 45 dagar..
Här har ni trailern till Age of Conan: http://www.youtube.com/watch?v=4d4NvVlL69I
0 Poäng  
egene Föreningsmedlem
7 apr 2008   #23
Oblivion likt :)
0 Poäng  
sciztor Föreningsmedlem
21 aug 2009   #24
Ska testa :P
Har spelat The chronicles of spellborn som är ungefär likadant men mer PvE.
Där måste man också sikta på fienden och så dodgar man genom att flytta sig.
Förresten äre gratis?
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 698 • Aktiv 28 apr, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 182 • Aktiv 28 apr, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 355 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 990 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 247 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 414 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 222 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 551 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 268 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 658 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät