nisM
Föreningsmedlem
Tjena kock1s, du la en ban på mig på 1h, ingen "big deal" om du hade gjort den rätt enligt mig men alla har vi olika åsikter.
10 feb 2016 #0
På banan SUNNY får man rusha mitten och upp berg så vitt jag vet ? du får mer en gärna rätta mig nu om jag har fel gärna andra admins med. Jag förklarar för dig att man får det du nochalerar det genom att inte svara med ett motsvar att du var helt fel, hur kan man vara helt fel om man rushar ut port som T hoppar ner mitt och springer mot den andra site ( berget, blir flashad sen tusen smoke, förväntar du dig attt jag bara ska springa i tomma intet ?
Sen säger jag till vårat lag ( det du inte var i tror jag kommer inte ihåg 100% ) att siste man håller bakåt direkt för dom är våran rygg direkt, då säger du de ska man göra när man tagit över site. Då säger jag att det måste någon göra annars är dom i rygg på oss innan vi ens kommit till site vilket det var 9/10 rundor. Och då bad jag dig kolla dom som rushar rygg istället så slipper vi ha en T som håller bakåt ? Då bannar du mig för grims/camping jag antar att reson var för att du sa: tänk på min attityd. Och då ställer jag då frågan kan inte du diskutera och om du nu tycker jag är så ..... dryg säg det då istället ungefär som sparta kan säga till vissa när dom inte lyssnar. Tycker själv inte jag vart dryg eller haft dålig attityd med tycker det är lite komiskt att så fort du fick ditt GG så ska du vara någon slags ja låt säga putin typ. kanske onödigt att säga men kommer inte på något bättre ord tyvörr.
Men iallafall för att återgå så man får rusha mitt som T upp via berg, däremot ska man inte rusha runt som CT som CT gjorde varje runda, okej med någon gång då och då det struntar jag i men när det är 9/10 rundor då kanske någon ska kolla, nu sa jag till dig( fast det fanns flera admins ) för att du började hacka på mig direkt på sunny efter tror det va 2 rundor.. Sen vet jag att jag sa innan att DU och PERMANENT har någon slags målsökande missil på mig så fort ni är inne ni liksom letar över minsta lilla för att kunna sätta dit mig för något, Rätta mig en en gång om det är fel men så jag upplever de.
Du får mer en gärna svara på tråden och om jag skrivit "otrevligt" så ber jag om ursäkt och ber om ursäkt för att det inte finns en tillsyn till röd tråd i detta inlägg men skyller på min dysleksi som är sjukt grov.....
Och en en gång jag kan ta en bann om jag VET ATT JAG GJORT FEL! men tycker du gjorde helt fel denna gång och sen om du vill säga din syn eller om du tycker att du gjorde helt rätt så äre upp till dig , du är ändå admin i slutänden.
för du sabbar min logg genom bann ännu mer genom att banna ......
Och anlednigen till att jag skriver detta inlägg är för i mina ögon ska en ADMIN föregå med gott exemplar och visa hur vi andra ska bete/spela om det är något fel på en spelare. Men den vibben jag får av dig är som sagt att du är som PERMANENT mot mig och VERKLIGEN LETAR efter något att banna för oavsett vad. Och det jag skriver står jag för och vill du lägga en PERMBANN efter detta inlägg får du väl göra de om du tycker att jag inte passar in alls..
/ nisM / TWITCH eller vad du vill kalla mig
5 poäng