madapasa
Föreningsmedlem
Jag vill uttrycka min oro över ett återkommande beteende som jag har observerat från en specifik administratör på servern, som många troligen vet vem jag syftar på. Det är fullt förståeligt att någon ibland behöver vara AFK, men det verkar som om denna administratör har etablerat ett mönster där han konsekvent ansluter till servern enbart för att stå helt AFK under längre perioder.
25 feb, kl. 23:01 #0
Detta beteende uppfattas inte bara som respektlöst mot de andra spelarna, utan det reflekterar även ett bristande engagemang för rollen som administratör, vilket kan ha en negativ inverkan på serverns atmosfär och gemenskap. En administratör har ett ansvar att aktivt representera servern, säkerställa en bra spelupplevelse för alla deltagare och agera som en förebild för övriga medlemmar. Att utnyttja sin position på detta sätt, utan att vara aktiv eller bidra, underminerar både förtroendet för administratörskapet och själva serverns värderingar.
Jag anser att detta är ett problem som bör tas på allvar och åtgärdas, då det inte bara påverkar spelupplevelsen utan även kan skapa frustration och negativ stämning bland de övriga användarna.
0 poäng