Forum     LAN

Forum

Ost-LAN #8
tweak91 Föreningsmedlem
5 jan 2009   #0
Nu är Ost-LAN över och det var ett otroligt givande LAN trots att det förekom elproblem under första kvällen. LANet bjöd på många roliga matcher och en riktigt spännande cs 5on5-turnering.
Jag spelade lyckligtvis i det vinnande laget "PANCAKERS" och vi hade en ganska lätt cup fram till finalen då HSSA väntade. Vi spelade bäst utav 3 maps med infan som första som vi då plockade hem med 16-14. Andra mapen kom att bli d2 som då HSSA valt och de tog hem den med 16-14 vilket innebar 30-30 i rundor och 1-1 i matcher. Det kunde inte bli jämnare och det var nu dags för den sista avgörande kartan som bestämdes utav båda lagen att bli nuke. Den här matchen var otroligt rolig och vi lyckades med otroligt samarbete och en jävla vilja plocka hem matchen med 16-11 och vann på så vis Ost-LAN #8 5on5-turnering. Det var ett oerhört bra motstånd och resten utav LANet var guld värt. Nu taggar vi Ost-LAN #9 för att försvara denna seger!

Följande line hade finallagen:

PANCAKERS: tweak, dread, xtrazie, byfjun, fistjohan

HSSA: jarmo, nixon, redjyray, t9kful, sinjii

Ett stort tack även alla admins som skötte detta LAN utomordentligt bra och hade lösningar på alla problem! riktigt bra.

Kan också hälsa till laget drailiten utväxtengrabbarna som inte kommit ur fjortisåldern än och fortfarande tror att de är bäst på nuke. Träna mera så kanske ni har chans att ta fler än 5 rundor och inte skriker som pungkramade kameler :)

OVER AND OUT!
0 poäng  
tjesimo Föreningsmedlem
5 jan 2009   #1
Jo jag hörde att ni tog hem det där.. Men nixon och dom är ju grymt duktiga? Ni måste ha haft ett jävla spel som lyckades ta hem matcherna. Väldigt bra jobb! Tror du att det går att få tag i HLTV-recordsen som gjordes under finalen? vore grymt tacksam för jag älskar att titta på bra matcher!

Hörde även att norda och lizze var på detta LAN. Kan det verkligen stämma? Norda har jag stött på i en del bättre matcher och att han visar sig ute på Ost-LAN är ju fantastiskt så han inte kan sitta med timers hela tiden :) FAN VA GRYMT ! tror jag kommer på nästa LAN iaf!!! SEE YOU THEN!
0 Poäng  
Razial Föreningsmedlem
6 jan 2009   #2
Haha är inte xtrazie fuskarn som åkte fast på spelarenan elr e jag ute o cyklarE?
0 Poäng  
Razial Föreningsmedlem
6 jan 2009   #3

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
mYSTISK The One And Only
6 jan 2009   #4
värakar som de e bra lag på OSTlan1 naat :P alldrig hört talas om någon av er :P lr ost lan1 :P
0 Poäng  
ELREY Föreningsmedlem
6 jan 2009   #5
haha säger som mystisk^^
0 Poäng  
Akerman Föreningsmedlem
6 jan 2009   #6
finalen i 3 matcher --> http://www.megaupload.com/se/?d=K7VNJKSY
0 Poäng  
Akerman Föreningsmedlem
6 jan 2009   #7
en av d2 är kniven, glömde att säga det
0 Poäng  
kerhoffis Föreningsmedlem
6 jan 2009   #8
tjesimo, lizze och norda tog hem 2on2;) dom var inte roliga att möta, och dom hade tänkt spela med nixon, redjyray och jarmo i 5on5, vad jag fick höra :)
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 635 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 141 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 333 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 963 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 398 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 215 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 540 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 258 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 650 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät