Forum     Public-servrarna

Forum

bagg arne
nisM Föreningsmedlem
29 maj 2021   #0
BaggArne. du tycker att jag som ct rushar rygg för att jag gör de två rundor irad, då börjar du köra ditt race om bann osv. har inget problem med att få tillsägelser, men då ska dom vara befogade.
Hade de fortsatt så 1-2 rundor till absolut, får då har man satt de i system.
Men jag vet att du ogillar mig och de är vi nog eniga om.
Sen när du själv som admin ska föregå med gott exempel , när du gång på gång som T sitter och är sist kvar och campar sönder på x-antal maps, och dessutom på tenement 2 kartor senare rushar rygg 4av6 rundor, då ska man nog inte yttra sig.
Och dessutom så har du EXPERT rusharN desmodus inne som rushar sönder ryggen oavsett vad. Då äre ok. sen när man konfronterar dig så ska de direkt komma en hot om bann osv. och dessutom ska andra admins rycka in och backa upp för att jag ska inte ifrågasätta dig. de är så du vill med samtliga som lirar. tycker de är ett sjukt beteende att du som admin kan göra precis som du vill och grimsa runt , offra m8.s för att kniva ( vilkeT INTE ÄR tillåtet )
Men då är de helt plötsligt OK ?
Sen som grädden på moset, ska du försöka "håna" mig när du 4 rundor senare tar mig. Känns de som ett moget beteende som vuxen admin att bete sig så ?
Jag säger inte att jag är fläckfri, inte alls, men med dig har jag inget illa gjort. Visst förnedrat dig när du suttit i din hörna och pangat dig. men de måste man få göra annars kan alla lika bra skriva kill i consolen.
vet nu att jag kommer få de här härliga hatet av andra admins som ska rycka in och säga sitt.

Men tycker de är så sjukt pinsamt att flera admins gång på gång missbrukar sin makt och gång på gång missbruka reglar bara för att dom har ett GG framför nicket.
spelat på denna server sen mora brann och känner till reglerna så dom behöver du inte upplysa mig om

men att rusha rygg är OK så länge man inte sätter de i system
Och för att återgå till de du flippa på så var andra rundan inte direkt rygg utan de var gå i mitten på sunny och upp i gången, de är i mina ögon inte rygg och du sedan viker av och in i porten.

vet att de inte finns en enda röd linje i denna tråd men sån är jag, dyslexi kallas de.

Behöver inte göra någon stor grej av detta iom bibeln som man skrivit,
men för .... rannsaka dig själv ibland och säg till dina admins till polare när dom bokstavligen sätter saker i system


0 poäng  
Bagg1s Föreningsmedlem
30 maj 2021   #1
Som man säger, ingen är perfekt, jag och andra admins, gör fel vi med.
Vad dom andra admis gör, kan jag inte ansvara för.
Du får väl skriva vem som gör fel, här på forumet, om det är ett stort problem.
Jag försöker tänka på att inte rusha rygg. Men de händer, självklart. Oftast försöker jag ta mig till site. Men om hör att andra laget är på andra siten, då springer jag dit. Oftast snabbaste vägen, men ibland lite omväg, för att slippa spinga rätt in i siktet. Men man behöver inte rusha ryggen direkt, skillnad att göra det efter bomb är plantad.
När jag hånade dig, var de efter du dödat mig o kallat mig n00b, vilket inte hör till god ton, kanske än mer att håna. Men de kanske du glömt. Du kallar ofta spelare n00b, var vänlig o sluta med detta.
Cts huvuduppdrag, är att hindra plant. Så de första man borde tänka är att rusha site. Inte springa rygg direkt. Du gör det rätt ofta, många stammis som uppmärksammar och admins, som sagt till tidigare.
När jag uppmärksammar dig på detta, så börjar du tjafsa o va tyken i ton. Sen fortsätta tjafsa i flera rundor o håna mig, när du skjuter mig. När du började tjafsa emot o vara otrevlig i tonen, som jag då bad dig sluta, annars så kan de bli ban. Inte ban för ryggen, nu gav ja en muntlig varning, men det kunde du inte ta.

Ibland, är du trevlig o skämtar och vi har kul inne, men så ibland, är det massa tjafs, tråkiga kommentarer och eget spel o inte teamplay. Så verkar vara olika.
Desmo, har vi sagt till också, han har fått ban. Vi säger till när vi ser. Man kan inte se alla spelare, när man själv spelar, utan ibland märker man, av en slump. Lite slumpartat, vem man får som specc, när man dör.

Jo jag gillar att kniva, ibland har jag slut på skott eller bara pistolen, så kan lika bra att försöka kniva. Är inte direkt elit. spelar för att ha kul. Nästan lättare att döda med kniv än pickan, i ryggen.

Jag ska försöka tänka på att rusha mer, som T o hålla site som CT. Vi admins ska ju försöka föregå med gott exempel.

En del gånger är man sen ur spawn. Kan beror på att man kickar någon, varnar eller bara skriver till just en spelare. Därför man som admin, kan komma lite sent.

Ditt nick, kanske du borde fundera på byta? Står klart i reglerna, inga företag o varumärken. Så vitt jag vet är twitch en tjänst, där man stremar, när man spelar eller ser när andra spelar.

Hoppas på bättre teamplay o trevligare ton på servern.
1 Poäng  
timpuss Föreningsmedlem
4 jun 2021   #2
Hej. Som det ser ut idag har alla admins olika regler, vilket är fruktansvärt synd.
baggarne är bland dem enda som bannar efter dem reglerna som är satta.
Jag har slutat för att jag endast får mothugg när jag lägger ban efter reglerna, "varför banna du han, han har gjort så eller hetat så i evigheter", Det skiter väl jag i, reglerna är satta för att följas, om du som admin inte väljer att banna, ge bort dina rights istället, Trött på hur majoriteten av admins är här på GG.
Stå på dig baggis!


mvh
2 Poäng  
Harley Spelansvarig
4 jun 2021   #3
Spelar vi inte för att ha kul?
1 Poäng  
PumaN89 Föreningsmedlem
4 jun 2021   #4
Klart vi spelar för att ha kul :) Men ska man inte försöka följa reglerna som är satta?
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 106 • Aktiv Idag, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 428 • Aktiv Igår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 315 • Aktiv Igår, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 144 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 503 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 213 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 824 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 595 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 426 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 701 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät