Forum     Bannad?

Forum

Blev bannad för jag inte kunde Mappen !
ornberg2 Föreningsmedlem
20 feb 2019   #0
hej har spelat på servern i över 1 vecka har haft skit kul med dom jag spelat med , av någon anledning var det en annan admin jag inte har spelat tidigare med som valde banna mig för jag inte kunde mappen ! sjukt korkat beteende om man nu vill locka spelare till servern ! uppskattar att ni fixar detta ikväll så är ni väldigt snälla ! helt sjukt !
0 poäng  
xitoR Speladministratör
21 feb 2019   #1
Hej Ornberg2

Det låter inte sjukt, men det låter inte så bra.

För att berörd admin skall kunna veta vilken bann det gäller är det bra om du skriver ditt steam:id, lättare att hitta bannen då :)

Mvh xitoR
1 Poäng  
fury69 Speladministratör
21 feb 2019   #2
Ornberg2, medan du väntar på att Penguin svarar här så passa på att läsa våra regler. Du har fått 3 bannar på kort tid, bannarna visar tydligt att du inte spelar enligt våra regler.

Reglerna hittar du i menyn CS 1.6 ovan.

(STEAM_0:0:19333129)
-1 Poäng  
ornberg2 Föreningsmedlem
21 feb 2019   #3
jag har inte fått 3 bans ? har blivit bannad 1 gång va snackar du om ? @fury69
1 Poäng  
ornberg2 Föreningsmedlem
21 feb 2019   #4
xitoR skrevHej Ornberg2

Det låter inte sjukt, men det låter inte så bra.

För att berörd admin skall kunna veta vilken bann det gäller är det bra om du skriver ditt steam:id, lättare att hitta bannen då :)

Mvh xitoR


Hej tack för ditt svar , mitt steam id är : STEAM_0:0:19333129
1 Poäng  
xitoR Speladministratör
21 feb 2019   #5
Som du kan se på denna bilden Ornberg, så har du blivit bannad 3 gånger.

https://imgur.com/a/wks7htW
0 Poäng  
ornberg2 Föreningsmedlem
21 feb 2019   #6
väldigt konstig har ju kunnat spela så fattar inte men men ! då vet jag ! blivit felaktig bannad oavsett !
1 Poäng  
Penguin Föreningsmedlem
21 feb 2019   #7
Hej,

Du var ute och cyklade flera rundor, på flera kartor. Flera admins sa till dig att hänga med laget och skärpa dig, men det blev ingen bättring och då fick du en kort ban på 15 minuter. När du efter den kommer in igen och är ute och cyklar på de_inferno fick du en kick (utav Jocke) och kommer sedan in igen och beter dig då ganska uppkäftigt och jag lägger bannen på dig. Därefter försöker du komma in igen och under de sekunderna som går innan du kickas av AMX så är du dryg i voice.

Det är en 2 veckors ban som du verkar behöva. Du är varmt välkommen in när den gått ut och då hoppas jag att du hänger med bomben/laget på kartor du inte kan och lyssnar bättre på oss admins. Passa på att läsa igenom reglerna under tiden.
3 Poäng  
Harley Spelansvarig
22 feb 2019 , Redigerad 22 feb 2019   #8
Hahahaha. Ja... Vad säger man.

Vet inte vad du menar med att du blivit felaktigt bannad?

Står ju att du blivit bannad på grund av att du vart otrevlig.
Men när du läste reason så verkar det betyda att du inte kunde mappen?

Jag som inte hänger med kanske..

I kväll blir det lira med bira. Typ nu...


0 Poäng  
ornberg2 Föreningsmedlem
22 feb 2019   #9

på vilket sätt var jag uppkäftig ? jag sa bara att jag inte kunde mappen o sen kickade ni mig ? du ni är allt väl duktiga på att ljuga men shure ni vill inte ha nya spelare de e lugnt !

Penguin skrevHej,

Du var ute och cyklade flera rundor, på flera kartor. Flera admins sa till dig att hänga med laget och skärpa dig, men det blev ingen bättring och då fick du en kort ban på 15 minuter. När du efter den kommer in igen och är ute och cyklar på de_inferno fick du en kick (utav Jocke) och kommer sedan in igen och beter dig då ganska uppkäftigt och jag lägger bannen på dig. Därefter försöker du komma in igen och under de sekunderna som går innan du kickas av AMX så är du dryg i voice.

Det är en 2 veckors ban som du verkar behöva. Du är varmt välkommen in när den gått ut och då hoppas jag att du hänger med bomben/laget på kartor du inte kan och lyssnar bättre på oss admins. Passa på att läsa igenom reglerna under tiden.

2 Poäng  
ornberg2 Föreningsmedlem
22 feb 2019   #10
spelar ingen roll vad jag skriver för mitt ord väger inte något här visas väldigt tydligt , varför skulle jag lägga tid här o ljuga om jag inte bryr mig om servern o reglerna , det enda jag sa förlåt jag kan inte mappen , sen när vi körde De_hell sa ja också att jag inte kunde mappen o ni sa jag skulle hänga på gruppen men sen om hälften o dom jag följde efter dör o jag sen inte hittar mappen ? what should i have done ?

Penguin skrevHej,

Du var ute och cyklade flera rundor, på flera kartor. Flera admins sa till dig att hänga med laget och skärpa dig, men det blev ingen bättring och då fick du en kort ban på 15 minuter. När du efter den kommer in igen och är ute och cyklar på de_inferno fick du en kick (utav Jocke) och kommer sedan in igen och beter dig då ganska uppkäftigt och jag lägger bannen på dig. Därefter försöker du komma in igen och under de sekunderna som går innan du kickas av AMX så är du dryg i voice.

Det är en 2 veckors ban som du verkar behöva. Du är varmt välkommen in när den gått ut och då hoppas jag att du hänger med bomben/laget på kartor du inte kan och lyssnar bättre på oss admins. Passa på att läsa igenom reglerna under tiden.

1 Poäng  
Penguin Föreningsmedlem
23 feb 2019   #11
På de_hell var det flera rundor då du var helt ute och cyklade. Det är inget konstigt att inte kunna en karta man aldrig spelat, men att runda efter runda göra samma sak och inte ens försöka är inte okej. Är man dessutom afk en stund i början av rundan gör man ju inte det hela lättare för sig. Sedan kan man alltid nyttja radar och springa i riktning mot sitt lag i den mån det går (vilket på de_hell inte är så klurigt).

Du är välkommen in när bannen löpt ut :)
3 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 192 • Aktiv I förrgår, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 284 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 524 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 249 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 415 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 594 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 749 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 477 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53
Bannad nyligen
Bannad? • Svar 1
Visningar 450 • Aktiv 7 jan, kl. 16:37
God Jul!
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 551 • Aktiv 30 dec 2023

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät