till barbie
Dunderklubba Föreningsmedlem
6 jan 2017 , Redigerad 6 jan 2017   #0
hur kan du säga att jag rushade rygg 5 gånger ? när 2 rundor innan så rushade ni fel site .på B för vi va bara 9 st på servern. jag stod längst uppe vid bananen och dödade dig med ryggen imot mig ..är det rusha rygg ? .
0 poäng  
Mrbarbie Föreningsmedlem
6 jan 2017   #1
Hej Dunderklubba Det var inte enbart att du rushar rygg utan även generellt fegspel från din sida vi var 2 admins som sa åt dig även mappen innan. Ofta i ryggen väldigt väldigt fort och som t står du och fegspelar låter alla dina mates gå före. Så vi tog beslutet att ge dig en timmes funderare. Bara ta nya tag så ses vi inne på servern :)
0 Poäng  
Dunderklubba Föreningsmedlem
6 jan 2017   #2
inte för den som är den men va det mkt bira igår eller ? .
0 Poäng  
Mrbarbie Föreningsmedlem
6 jan 2017   #3
Nejdå inte vid den tiden iaf :)
100% klar i skallen vet när jag når min gräns och då spelar jag inte ens. :)
0 Poäng  
Dunderklubba Föreningsmedlem
6 jan 2017   #4
Mrbarbie skrevNejdå inte vid den tiden iaf :)
100% klar i skallen vet när jag når min gräns och då spelar jag inte ens. :)


första mappen jag kom in va d2 ..då hade du stängt av awp för att inte skrämma iväg folk.för det va så lite folk inne..andra mappen va emir som du stängde av alla större vapen på..och alla sprang över hela mappen och kniva och hade det allmänt skoj..map 3 du bannade mig på runda 4 .så ja vad ska jag säga ...
0 Poäng  
Mrbarbie Föreningsmedlem
6 jan 2017   #5
Ja jag och den andra admin frågade folk om vi skulle restricta vapen å ha lite skoj där på dagen medans vi höll på försöka få in spelare var inte så många inne då :P inget fel med det bara skoj då alla var med på det :) och återigen som sagt innan vi tog båda beslut om du behövde ta en liten funderare då vi sa till dig flera gånger. det var 1 timmes ban igår kan vi släppa det här nu å bara lira å ha skoj?
0 Poäng  
Kycklingen Speladministratör
6 jan 2017   #6
Klubban sötnöt! <3 sluta sura och kom in nu
0 Poäng  
Dunderklubba Föreningsmedlem
8 jan 2017   #7
Mrbarbie skrevJa jag och den andra admin frågade folk om vi skulle restricta vapen å ha lite skoj där på dagen medans vi höll på försöka få in spelare var inte så många inne då :P inget fel med det bara skoj då alla var med på det :) och återigen som sagt innan vi tog båda beslut om du behövde ta en liten funderare då vi sa till dig flera gånger. det var 1 timmes ban igår kan vi släppa det här nu å bara lira å ha skoj?
jag men jag undrar fortfarade vad du har fått ifrån när du sa till mig på emir ..för du gjorde aldrig de .
0 Poäng  
JAS Föreningsmedlem
8 jan 2017 , Redigerad 8 jan 2017   #8
Hej dunderklubba, nu är det så att det inte endast var barbie som sa åt dig. Även jag sa åt dig och gav dig varningar på både emir och dust2 att släppa det allmänna fegspelet du hade just då. Därför tog jag och barbie ett gemensamt beslut att lägga bannen så du fick dig en funderare och kanske uppmärksammar vad vi säger framöver. Nu släpper vi denna tråd och fortsätter spela och ha kul!!
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 135 • Aktiv Igår, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 234 • Aktiv I förrgår, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 751 • Aktiv I förrgår, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1079 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 381 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 261 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 432 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 238 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 564 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 278 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät