Nickbyte
svensk_anton Föreningsmedlem
28 nov 2016   #0
Halloj igen, undrar om det går bra om man byter "nick" till "SotarnAnton"? har hetat det på ett antal spel i flera år och tänker om det går bra här med eftersom man tydligen inte får byta i spelet om jag fattat det rätt?

Mvh
2 poäng  
Harley Spelansvarig
28 nov 2016   #1
Självklart får du det.

Detta med nick handlar bara om att vi vill lära känna våra spelare.
Är riktigt kul med spelare som vart med länge och som man känner igen.

Ha en bra kväll.
2 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 337 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 313 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2839 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 345 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1602 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 705 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 676 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 576 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 661 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 989 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät