Forum     Bannad?

Forum

  Baklawas bann tråd
samas241 Föreningsmedlem
6 feb 2016   #0
blev bannad av sparta idag för nån svordom men vilken vet jag inte hahaha
vill bara tillägga att sparta är en jätte usel admin som svär själv men endå bannar folk utan varning och hetsar folk till att göra misstag mvh Baklawaaaaaa
0 poäng  
sparta Föreningsmedlem
6 feb 2016   #1
Jag vet inte vad du försöker uppnå med denna tråd.

Du blev dödad av en kille och svor åt honom på jugoslaviska.
Jag sa till dig att du inte ska göra det samt att du tidigare blivit bannad för det.

Du påpekar att jag bannat dig felaktigt tidigare samt och här kommer intressanta.

Du säger " Du vet vad Harley har sagt"

Vad håller du på med?
Försöker du skrämma mig till att inte agera som admin genom att dra en sådan svar?
Och på vilket sätt hetsar jag dig när jag säger ifrån att du inte får svära?

Försök håll tråden på ett mogen och sanningsenlig nivå så kanske vi hittar en lösning.

0 Poäng  
fury69 Speladministratör
6 feb 2016   #2
sparta skrev
Du säger " Du vet vad Harley har sagt"


Baklawa, jag missade svordomarna men hörde när Sparta frågade vad du menade och du svarade med "du vet vad Harley har sagt". Vad menade du med det egentligen? Är det inte bättre att svara på Spartas fråga istället?
0 Poäng  
samas241 Föreningsmedlem
6 feb 2016   #3
för det första jag svor inte ens och om jag gjorde det VAFAN SA JAG!!!!
kom på nu att jag har blivit bannad för svordom innan nyår fast jag var inte online när den bannen las så självklart kommer jag inte ihåg
jag trodde harley hade sagt till spartiii att lämna mig ifred för jag å sparta hatar varandra
det är därför han leker diplomatisk här men han vet själv att han är en riktig usel admin som hittar på lögner och endå kommer undan med det haha men om det hade varit en vanlig spelare bannad för längesen säkert , sparta det är inte bara jag som hatar dig det är jätte många och jag tror inte det är fel på jätte många utan du är nog problemet :)
1 Poäng  
samas241 Föreningsmedlem
6 feb 2016   #4
fury69 du vet en bråkdel av all denna tjafs grej men harley och jag snackade i chatten och vi båda höll med att sparta gjorde fel men han gör ju samma skit igen och då tänkte jag bara påminna sparta att han ska hålla sig till reglerna och inte leka gud :)
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
8 feb 2016   #5
Du ska nog ta och fila en hel del på din attityd. Det jag ansåg vara fel med spartas förra bann va längden.

Sen borde du läsa regler och titta lite extra på att det är ok att kritisera handling men inte ok att kasta skit på en person. Sen läser du vad du själv skriver.

Admins tillsammans får komma fram till något sen får du ett svar här i tråden.

Tills dess. Lugn.
3 Poäng  
samas241 Föreningsmedlem
9 feb 2016   #6
tack för svar
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 8
Visningar 497 • Aktiv Igår, kl. 20:26
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 399 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 300 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 342 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 602 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 321 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 497 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 655 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 809 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 551 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät