Cs:Go key floppen
MrPlu Föreningsmedlem
26 jun 2012 , Redigerad 16 feb 2013   #0
Jag, som antagligen många andra idag, såg fram emot att få en cs go key. Timmarna gick och man såg att tidtagar uret närmade sig sitt slut. Jag hade väntat faktiskt hela dagen, när plötslig tiden var inne.

"Dags att trycka på min profil" tänkte jag för mig själv, och gjorde även så, så snabbt jag bara kunde.

Då hände det som inte fick hända. Sidan blir överbelastad. Och när jag trycker på "Profil" så står det på fältet uppe i vänster, sidan är överbelastad för tillfället.

Jag blev arg men "kylade" ner snabbt och försökte logga in på sidan igen. Då stod det plötslig. "Nu blidde det fel".

Jag tänkte för mig själv åter igen, är detta ett skämt? Lägg till trolololo låten och vi har oss ett riktigt bra practical joke.

Så nu frågar jag er på playstars, vart är min cs go key, som jag personligen, har väntat på i ett år?

Som vissa säger. Y u no gief me key!
0 poäng  
jylle Föreningsmedlem
26 jun 2012   #1
håller med riktigt tråkigt, var också väldigt taggad på utdelningen , såg när det var 3 min kvar att sidan var trasig , tråkigt men men kanske borde skicka in lite äldre personal så kanske inte allt blir så "floppat"
0 Poäng  
Niki9984 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #2
Håller med fullt ut! satt och väntade 30 minuter innan 20.00 sen kunde jag inte komma in på sidan, tillslut kunde jag men då tryckte jag på länken "Klicka här för att hämta din beta nyckel" gjorde det men råkade komma åt mus knappen direkt efter. Försöker att komma in på sidan i över 20 min men det funkar inte... Sedan fick jag 3 STYCKEN mail där det står "Här kommer din betanyckel till Counter-strike Global Offensive! Vi på Playstar hoppas att du gillar spelet. Betanyckel: MVH Playstar Crew " jaha... vart e min nyckel då?
0 Poäng  
Flixx Föreningsmedlem
26 jun 2012   #3
Lite tråkigt att de som varit medlemmar i ca 1-2 år fick antagligen inte då ett antal med medlemmar från igår fick de flesta
0 Poäng  
Skoglund1 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #4
Så jävla roligt att folk blir förbannade för gratis saker :D
0 Poäng  
Niki9984 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #5
#4 Jag antar att du fått en key eftersom du är så förbannat glad... Det är väl självfallet att man blir förbannad när man suttit och taggat inför detta i över 2 dygn och sedan när det väl gäller så är det sidan som lägger ner.. När man egentligen kunde fått en key!
0 Poäng  
Skoglund1 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #6
Nej jag fick ingen key men vadfan, det är klart att alla inte kan få.

Deal with it.
0 Poäng  
Skoglund1 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #7
•dubbelpost

0 Poäng  
MrPlu Föreningsmedlem
26 jun 2012   #8
Nej men åter igen. Hade suttit hela dagen och man känner sig lurad som bara den. Hemsidan crashade när jag tryckte på profil, livets ironi. Haha!
0 Poäng  
HippiassassiN Föreningsmedlem
26 jun 2012   #9
Man får väl gråta resten av kvällen då!
0 Poäng  
Hansn Föreningsmedlem
26 jun 2012   #10
Tror inte Playstar räknade med att så många faktiskt skulle hoppa på detta erbjudande.
0 Poäng  
MrPlu Föreningsmedlem
26 jun 2012   #11
Det var ganska uppenbart. Hemsidan crachade för mig även vid Gw2 erbjudandet, men vet inte hur det blev för er. Åter igen har gratis key bara varit en dröm

#9 Du och jag kan väl gråta tillsammans? :D
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
27 jun 2012   #12
Det var ingen hög last på servern av besökarna som var inne på sidan.
Dessvärre finns det människor som tycker att det är fantastiskt roligt att sabotera och därmed skickade överbelastningsattacker mot sidan.
Jag styrde upp det så gott det gick, så det gick att komma in på sidan om man försökte tillräckligt hårt.
De som hade tur att komma in på sidan och logga in, fick sin nyckel och dom tog slut väldigt fort.

Även fast sidan var långsam blev det ändå samma resultat, eftersom det är ett rent lotteri vilka som får en nyckel.

Jag förstår att ni som inte fick någon nyckel är ledsna, men hacka inte ner på oss som ger ut dom utan försök istället igen på torsdag kl 20:00.
0 Poäng  
lessthan3 Föreningsmedlem
27 jun 2012   #13
Hur många nycklar hade ni? För jag fick mitt första tomma mail 20:24 och jag var nog en av de första som kom in, med hur jag satt och F5:ade till det funkade.
0 Poäng  
zhajn Föreningsmedlem
27 jun 2012   #14
Har varit medlem sedan 2010, dock inte varit så aktiv men ändå! Så jävla surt att det ska komma hit folk och regga sig för att få en key medans andra som redan haft ett konto här ett bra tag inte får någon.. Aja, man får väll hoppas på att man får en vid runda 2!
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
27 jun 2012 , Redigerad 10 mar 2013   #15
Jag förstår inte varför alla ska hata så mycket på de som är nya.
Nya medlemmar är precis lika mycket medlemmar som gamla.
0 Poäng  
fAKEjeppe Föreningsmedlem
28 jun 2012   #16
Triss, plöstligt händer det ;)
0 Poäng  
Kashou Föreningsmedlem
28 jun 2012   #17
0 sekunder kvar. 0% nycklar kvar.
0 Poäng  
Kashou Föreningsmedlem
28 jun 2012   #18
46% nycklar, 0% knappar
0 Poäng  
qeez Föreningsmedlem
28 jun 2012   #19
Jag har varit medlem sedan 2008, ni borde egentligen öronmärka några keys till oss som faktist varit med och byggt upp föreningen.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
14 feb 2013   #20
Bra skit ya0!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 641 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 146 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 334 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 965 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 400 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 216 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 541 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 261 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 651 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät