Forum     Webbsidan

Forum

medlem som inte kan logga in
pragesupportmannn Föreningsmedlem
14 jan 2008   #0
ah en medlem som har ett medlemskapp här fast han kan inte logga in o ja han kan sitt lösen o användanamn. lite hjälp vore najs
0 poäng  
bamsegrill Bestefar
14 jan 2008   #1
https://www.playstar.se/?p=forgot_pass
0 Poäng  
pragesupportmannn Föreningsmedlem
14 jan 2008   #2
han har testad det men det funkade ändå inte.
0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
15 jan 2008   #3
har han blivit avstängd eller nått?
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
15 jan 2008   #4
Skriv vad han får för felmeddelande när han ska logga in.
0 Poäng  
n/a Borttagen
16 jan 2008   #5
Jag gissar på att han har blivit borttagen pga falska personuppgifter.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
16 jan 2008   #6
Mjo, får jag bara veta vad det står när han loggar in så kan jag ju fixa det...
0 Poäng  
pragesupportmannn Föreningsmedlem
16 jan 2008   #7
jag ska fixa det när han e online nästa gång

0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
16 jan 2008   #8
Bra, lite lättare att hjälpa till då :)
0 Poäng  
pragesupportmannn Föreningsmedlem
16 jan 2008   #9
Du kunde inte logga in eftersom du skrev in fel användarnamn eller lösenord.

e det ända han får säger han.
samt han har begärt lösen
o då har han testad att logga in
men då säger den samma sak.
PRAGEkenny060 heter han

0 Poäng  
pragesupportmannn Föreningsmedlem
16 jan 2008   #10
fel av mig menade vara kenny060
samt han testade att regga sig igen men då fick han detta
personnumret som du angav finns redan i databasen (inte helt på pricken men du fattar)
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
16 jan 2008   #11
Alltså, han ligger som borttagen för att han inte har aktiverat sitt konto...
0 Poäng  
pragesupportmannn Föreningsmedlem
16 jan 2008   #12
men då kan han inte regga sig igen?
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
16 jan 2008   #13
Jag skickade ett aktiveringsmail till honom nu.
Han måste aktivera kontot via det mailet, sen ska han kunna logga in.
0 Poäng  
kenny060 Föreningsmedlem
16 jan 2008   #14
nu gick det........
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
17 jan 2008   #15
Där ser du :)
0 Poäng  
pragesupportmannn Föreningsmedlem
17 jan 2008   #16
tack för hjälpen bamse
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 319 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 311 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2832 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 340 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1599 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 702 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 672 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 573 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 659 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 985 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät