Forum     LAN

Forum

Dags För Lan!
n/a Borttagen
22 jul 2009   #0
Som de flesta av er redan vet så är det ju snart tid för LAN (11-13 September) för att vara mer exakt.
Det har dock redan blivit lite små trevliga ändringar då en ny sponsor gjort det möjligt med det lilla extra denna gång - läs mer lite längre ned där kan ni läsa planerna inför LAN'et.

Det finns 30 platser, först till kvarn gäller. Anmälan blir godkänd först efter att vi har sett betalningen på konto, därav mycket viktigt att ni skriver ert namn i meddelande/OCR fältet. Anmälan är bindande!!!!!

Om man anmäler fler än en person kan man betala allt i en klumpsumma, dock vill vi (om det går) ha namnet på alla i meddelande/OCR fältet om den möjligheten finns. Tänk på att hos en del internetbanker kan man bara skriva in 8-12 bokstäver. Om så är fallet, skriv in en person och meddela mig att det är flera personer med i anmälningen.

Priset denna gång är 100 kr
Bankgiro: 415-7079

När jag har fått in anmälan via e-post kommer jag att skicka tillbaka en vägbeskrivning och ytterliggare info.

Vad händer då detta LAN?
Fredag:
öppnas portarna 17:00 och alla sätter upp sina datorer m.m.
Senare på kvällen bjuder föreningen alla medverkande på mat i form av pizza från en av pizzeriorna i Svedala det bjuds även på lite dricka till maten, sen spelas det tills vi blir trötta o sover en stund för de som behöver sova lite.

Lördag: De som är på plats vid morgonkvisten bjuds på frukost och har det lite trevlig såhär på morgontid sen körs det igång med spelande tills förmiddagen då det kommer spelas lite tävlingar i div spel. Självklart fins det en del trevliga priser till vinnarna av de div tävlingarna.
Eftermiddagen fortsätter sen med en datorpaus då ALLA ska ut o röra på benen lite, då e det tid för fotboll på planen vid lokalen, trötta av all frisk luft och en nypa motion återvänder vi till vår lokal för att fortsätta spela och det bjuds återigen på middag (maträtt ännu inte bestämd), det pangas o tjongas sen fram till söndag.

Söndag: Går i spelandets anda och förhoppningsvis har alla ork att panga ett par sista skott eller erövra sitt sista land för helgen, det bjuds självklart på frukost och lite förtäring under dagen tills vi vid 16:00 tiden stänger portarna för denna gång.

Detta betyder att besökarna inte behöver ta med sig massa mat och dyl, lite extra dryck rekomenderas dock att medtagas (OBS: inga alkoholhaltiga drycker är välkommna på TsGaming's events).
Samt är man sugen på något lite gott så får man även ta med sig gottepåse och egen mat om man vill såklart.
I lokalen finns kyl, micro, diskmaskin och toalett till förfogande.

Var När Hur?
Tid:11-13 September
Plats: Svedala Prelatgatans lokal.
Anmälan sker till admin@ts-gaming.se, där vill jag ha Namn OCH Nick. Betalning sker via bankgirot 415-7079, i meddelande/OCR (internetbanken) fältet MÅSTE ni skriva i namn på den person betalningen gäller.

Frågor kring detta skickas till staff@ts-gaming.se

0 poäng  
Ruggei Föreningsmedlem
13 aug 2009   #1
jag och 3 kompisar väldigt sugna finns det platser kvar ?
0 Poäng  
n/a Borttagen
14 aug 2009   #2
Maila din fråga till admin@ts-gaming.se eller så frågar du meta eller riwer i #ts-gaming @ Q-net

Du är mycket välkommen till detta LAN :)
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 635 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 141 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 333 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 963 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 398 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 215 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 540 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 258 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 650 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät