HÖG PING
Permanent Speladministratör
12 apr, kl. 19:51   #0
Jag är så jävla trött på att det inte finns några admins inne på orginalservern.
Man blir flashad och utskäld för att han kastar två på raken och jag dör.
Folk springer som dom vill rygg rushar tar vilka vägar dom vill + en massa annat skit jag orkar inte tjöta på folk och inte alla men många admins skiter i att göra något.
Johan Falk spelar nästan bara westwood banorna sitter sedan i spec och låtsas att han inte ser något vi säger till att Houk spelar och laggar 125 i ping och uppåt vi säger till honom att han får hålla koll på gubbarna mm. Får till svar att har gubbarnas inte skött sig när jag var borta och jag påtalar då för honom att konstigt du kollade ju timeleft när vi sa till.
Jag vill bara säga att jag har inget emot Johan Falk han är trevlig att prata med men jag tycker e man admin så får man göra något när man är inne på servern.

Finns fler namn att hänga ut om det behövs för jag tror nog dom som inte gör ett skit vet om det och också skiter i det för man kommer ju in på servern i alla lägen då och ingen säger till om man gör fel mot reglerna.
Jag känner mig jävligt grinig men det är skit på server för ofta. Jag trode att man skulle göra något om man är admin och vill man inte någon dag så är det ju bara att säga till att man står över idag och vill spela.
Snälla gör något åt skiten!!!!
/Permanent
Ja jag är där ibland med ja så slipper ni säga det
0 poäng  
gr44 Föreningsmedlem
12 apr, kl. 20:21   #1
gr for admin :D

0 Poäng  
CALEEEEE Föreningsmedlem
13 apr, kl. 09:29   #2
Killen är från Polen han har 120 i ping och följer både regler samt är jävligt trevlig, finns betydligt större idioter från SVERIGE med ibland ännu högre ping som vi kan banna FOR LIFE! Tyvärr är den ena admin så det kommer väl förmodligen inte att hända

Fokusera på problem som är riktiga problem istället, exempelvis att admins inte gör sina jobb, och att man i princip kan spela en hel kväll utan att se skymten av en enda admin!

NEJ gr44 du grimsar för mycket, du är inte admin material
0 Poäng  
Hemma Föreningsmedlem
13 apr, kl. 13:12 , Redigerad 13 apr, kl. 13:13   #3
Inte för att skifta fokus från huvudpoängen från ditt inlägg, men första rundan som du kom in på servern så började du gapa i micken och anklaga mig för grims, enbart för jag hade awp och gick upp tak på Westwood och dödade tre pers (inkl. dig). Du var allmänt otrevlig den tiden du spenderade inne på servern på tillfället du refererar till (med kanske all rätt p.g.a. det du säger i inlägget).

Sedan håller jag med att det ofta händer att admins är inne på servern och inte riktigt gör sitt jobb. Houk är trevlig så han syftar jag inte på nu, men att folk ruschar ryggen eller grimsar.
0 Poäng  
Gips Föreningsmedlem
13 apr, kl. 19:33 , Redigerad 14 apr, kl. 11:39   #4
När folk ruschar rygg....Vänligen meddela VEM som ruschar rygg! Har personen ifråga satt det i system! då bannar jag. När vi admins inte är döda så kan vi inte se vilka som eventuellt campar, ruschar rygg eller AFK med bomb (om inte admin är T) etc. Igår13/4 var jag ensam admin mellan 18:30 till 21:00 ca. Omöjligt att se allt, höra allt och det är då Ni stammisar måste träda in och meddela mig så jag kan åtgärda med en varning, osv.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Kex1
Presentera er själva • Svar 0
Visningar 25 • Aktiv Igår, kl. 23:30
Bannad ?
Bannad? • Svar 0
Visningar 170 • Aktiv 25 apr, kl. 23:51
Blev nyss bannad för aimkey
Bannad? • Svar 6
Visningar 853 • Aktiv 24 apr, kl. 22:29