Permanent
Speladministratör
Jag är så jävla trött på att det inte finns några admins inne på orginalservern.
12 apr, kl. 19:51 #0
Man blir flashad och utskäld för att han kastar två på raken och jag dör.
Folk springer som dom vill rygg rushar tar vilka vägar dom vill + en massa annat skit jag orkar inte tjöta på folk och inte alla men många admins skiter i att göra något.
Johan Falk spelar nästan bara westwood banorna sitter sedan i spec och låtsas att han inte ser något vi säger till att Houk spelar och laggar 125 i ping och uppåt vi säger till honom att han får hålla koll på gubbarna mm. Får till svar att har gubbarnas inte skött sig när jag var borta och jag påtalar då för honom att konstigt du kollade ju timeleft när vi sa till.
Jag vill bara säga att jag har inget emot Johan Falk han är trevlig att prata med men jag tycker e man admin så får man göra något när man är inne på servern.
Finns fler namn att hänga ut om det behövs för jag tror nog dom som inte gör ett skit vet om det och också skiter i det för man kommer ju in på servern i alla lägen då och ingen säger till om man gör fel mot reglerna.
Jag känner mig jävligt grinig men det är skit på server för ofta. Jag trode att man skulle göra något om man är admin och vill man inte någon dag så är det ju bara att säga till att man står över idag och vill spela.
Snälla gör något åt skiten!!!!
/Permanent
Ja jag är där ibland med ja så slipper ni säga det
0 poäng