Forum     Bannad?

Forum

Bannad, men vet inte varför!
nbsp Föreningsmedlem
26 mar, kl. 13:19   #0
Hej! Jag, nick: ingenting, vet inte varför jag blev bannad igår.
0 poäng  
Gips Föreningsmedlem
26 mar, kl. 13:49 , Redigerad 26 mar, kl. 13:56   #1
Ett nick som går att uttala och med minst tre bokstäver. Bannen varade i 30 min :)
Ja just det.... Lika bra jag skriver detta också... Det finns de på servern som har meningar i nicket, eller ett känt märke, produkter etc. Det är reklam som ej är tillåtet. Men de som är "godkända" har kanske lirat på servern i 10 år :)

0 Poäng  
Gips Föreningsmedlem
26 mar, kl. 13:51 , Redigerad 26 mar, kl. 13:57   #2

0 Poäng  
nbsp Föreningsmedlem
26 mar, kl. 15:06   #3
Blev bannad igen nu på dagen...! Heter "ingenting" så borde inte vara någon fara med namnet? Eller? Något jag missar?
0 Poäng  
Gips Föreningsmedlem
26 mar, kl. 15:42 , Redigerad 26 mar, kl. 15:42   #4
Varför du blev bannad idag vet inte jag.
0 Poäng  
nbsp Föreningsmedlem
26 mar, kl. 16:42   #5
Behöver jag registrera mitt nick på nåt sätt?
0 Poäng  
nbsp Föreningsmedlem
26 mar, kl. 20:12   #6
Kicked by Console: You are BANNED. Check your console.

Helt utan information.
0 Poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
26 mar, kl. 20:36 , Redigerad 26 mar, kl. 20:36   #7
Jag är inte involverad och har inte varit inne på servern när du varit inne. Men min gissning är att du kör solorace och inte hjälper bomb (du har blivit bannad 4 ggr på 3 dagar). Börja hjälpa ditt lag så ska det nog gå bra! :)

0 Poäng  
nbsp Föreningsmedlem
26 mar, kl. 20:41   #8
Tack! Jag har haft ett uppehåll på typ 18-20 år så många av banorna som spelas är nya för mig. :( Därför jag är vilse :D
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
26 mar, kl. 21:26   #9
BÖRJA HÄR PÅ FORUMET OCH LÄS REGLER SÅ KOMMER DU LÅNGT

/PERMANENT

0 Poäng  
nbsp Föreningsmedlem
27 mar, kl. 09:39   #10
Många vaga definitioner i reglerna. Hur menar ni att man hjälper sitt lag? Kan man inte hjälpa sitt lag genom att smyga runt och skjuta motståndarna i ryggen?
0 Poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
27 mar, kl. 11:18   #11
Håller med om att vissa regler är vaga. Men om vi får sammanfatta reglerna (eller så som de tolkas i alla fall)

T: Den som spawnar med bomb väljer A eller B. Resterande T går mot den siten.
CT: Håll A eller B. Går du A och märket att inga T kommer så roterar du till B. Du behöver inte gå via t-spawn eller på ett annat sätt springa fram för att komma i rygg på T. Är bomben plantad kan du göra lite 'som du vill' med vissa restriktioner. Detta under förutsättning att du faktiskt hinner deffa om chansen finns.

Då du blivit bannad så många gånger på få dagar så gissar jag att dina bannar har sett ut UNGEFÄR såhär:

Alla T utom du går A på dust2 och dör. Du sitter i mörka och campar alt. smyger in på B och märker att ingen är där.
0 Poäng  
nbsp Föreningsmedlem
27 mar, kl. 16:55 , Redigerad 27 mar, kl. 16:55   #12
Önskade att det var så! Eller - så upplever inte jag det i alla fall. Jag har mest blivit bannad på banor jag aldrig spelat innan (dvs inte dust2...). Igår blev jag bannad när mitt lag som T sprang upp i gången på train, och skulle planta på vad nu den bombplatsen heter... Jag tänkte "nu kan jag komma bakifrån om jag går ner för stegen och utomhus...". Omgången innan hade nämligen flera CT stått precis där. Tyckte att en bann då kändes orättvis!
0 Poäng  
nbsp Föreningsmedlem
27 mar, kl. 16:59   #13
Till den historien hör att mina lagkamrater mycket riktigt dött på bombplatsen, och jag var ensam kvar. Hade de klarat sig bättre om jag var med dem på bombplatsen? CS är ju väldigt mycket taktik, och inte bara springa-alla-i-en-klunga... Tycker det är synd om ett så taktiskt spel blir endimensionellt...
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Kex1
Presentera er själva • Svar 0
Visningar 25 • Aktiv Igår, kl. 23:30
Bannad ?
Bannad? • Svar 0
Visningar 171 • Aktiv 25 apr, kl. 23:51
Blev nyss bannad för aimkey
Bannad? • Svar 6
Visningar 853 • Aktiv 24 apr, kl. 22:29