Forum     Battlefield

Forum

Servern
Mineh Föreningsmedlem
12 maj 2017   #0
Hejhej!
hunkjohan, som inte är överdrivet aktiv längre undrar varför servern inte är uppe.?
Väl mött.
Hunk
0 poäng  
Myllo Föreningsmedlem
13 maj 2017   #1
Dom har bytt IP gosse
0 Poäng  
xitoR Speladministratör
14 maj 2017   #2
Har vi ens battlefieldserver?
0 Poäng  
Myllo Föreningsmedlem
14 maj 2017   #3
Trodde han menade 1.6 servern
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 253 • Aktiv 15 jun, kl. 17:32
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 283 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2804 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 318 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1584 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 686 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 655 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 556 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 641 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 969 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät