Forum     Övriga datorspel

Forum

Darkfall
Khallal Föreningsmedlem
29 feb 2008   #0
Darkfall är ett spel .. ett MMO spel .. Fullt pvp, inga safe zones, Claner/guilder som bygger städer .. styr ekonomi . man kan va pirat . plundra . Man kan göra egen armor .. Unique tillomed . Spelet är byggt på 100% skill som CS samlingen och AoE samlingen men detta är mycket större.

Om ni vill läsa mer kan ni besöka " www.Darkfallonline.com " och om ni vill se en video så tryck här " http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg " . Om det inte är nån länk så är det enkelt att kopiera texten .. Du använder din muspekare och håller inne och drar över hela adressen och trycker ctrl+c då har du kopierat det och för klistra in kan du trycka ctrl+v.

Darkfall är av världsklass som är byggd i många år . Det är fyra öar och en stor ö som heter Agon .. Det är en Fantasy men inte likt WoW som är byggd på PvE utan är byggt på PvP ( Player vs Players ) . Inga safety zones . Här kan dina CS skills komma till nytta då du måste sikta på ditt offer . WoW är det enkla skada systemet som bygger på att klicka på monstret och attackera . Men Darkfall måste du Sikta för kunna döda ditt offer. Darkfall är inte heller byggd efter Rustning . Rustningen kvittar du kan fortfarande slå en .. Gearen hjälper bara lite i denna värld Agon . Det är byggt på Skill och Talang och Taktiskt tänkande och ekonomiska vinster . ett spel som lär dig att styra ekonomi .. att balansera din inkomst till att bygga en stad som är större än självaste byn som du börjar bygga . du kan hyra massa NPC som försvarar din by när du har bra ekonomi .. Din inkomst gör dig framgångsrikt .. Du är i en klan när du bygger din stad . Din stad och du kan ta över andras byar . Man kan även slå/attackera dött så om man blir sur på nån och dödar denna person kan man även börja slå sönder dom efteråt. Darkfall är byggd på raserna Alfar of Nagast, Dwarves of Dvergheim, Humans Of Mercia, Mahirim of the Tribelands, Mirdain of Mirendil, Orks of Morak. Tack vare att spelet är byggt på PvP så kan du även döda din egen sort ... Visa raser kan sammarbeta i en klan men att vara en mångfaldig Klan är dumt .. Då guardsen kan döda en sort som kommer in då dom inte gillar den rasen.

Läs mer på hemsidan. Frågor `? varsegod och ställ .. jag kanske kan svara på dom .. Beta har redan börjat för Klanerna men inte för solo players.

Edit 2008-03-02 18:45 söndag :

Jag har kollat lite runt på nätet om jag kunde hitta lite bättre trailers än Youtube så kom jag tänka på en sida min bror gav mig .. Gametrailers.com .... Här är en hyfsad bättre Video . finns nåra till på lagret.

http://www.gametrailers.com/player/16683.html
0 poäng  
Alex Spelansvarig
1 mar 2008   #1
hmm verkar lite B :P
0 Poäng  
kimzky Föreningsmedlem
1 mar 2008   #2
Nice, låter fint. Kanske blir att testa.
0 Poäng  
Khallal Föreningsmedlem
1 mar 2008   #3
Alex . WoW har gjort dig för mycket PvE klassad spelare :"( buhu ... Juste glömde nämna att man också kan slåss på mount som man absolut inte kan på WoW ^^
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
1 mar 2008   #4
låter tråkigt ;o
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
1 mar 2008   #5
Om det inte är nån länk så är det enkelt att kopiera texten .. Du använder din muspekare och håller inne och drar över hela adressen och trycker ctrl+c då har du kopierat det och för klistra in kan du trycka ctrl+v.

lol? förstår väl alla, seriöst, du försöker låta som en geek men låter som en nörd!
0 Poäng  
klegoftw Föreningsmedlem
1 mar 2008   #6
jag tycker dock att spelet verkar intressant.
0 Poäng  
baer Rådgivare
2 mar 2008   #7
Låter ganska najs, ska testas ^^
0 Poäng  
Khallal Föreningsmedlem
2 mar 2008   #8
#5 Sowiz . Om du vill dumpa i trådar kan du väl sticka ?? onödigt att höra sånt som är mer offtopic än att säga skit spel -.- Sen vill jag bara säga att man kan säga så för personer som inte kan .. du vet . Det finns folk under 13 år här på forumet som inte kan så mycket om datorns egenskaper än.

#7 vet ... Önskar bara att dom kan sätta igång och acceptera solo players :) Tycker monsterna är coola jämnfört med WoW ^^
0 Poäng  
hNx Föreningsmedlem
2 mar 2008   #9
#8, haha, ska du säga? Du som går runt o försöker dissa folk hela tiden :s
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
2 mar 2008   #10
#9 haha ska du säga som droppar onödiga kommentarer hela tiden :s
0 Poäng  
Khallal Föreningsmedlem
2 mar 2008   #11
#9 jag dissar inte jag försöker hjälpa och ge lite fakta .. jag är fortfarande Ontopic dock .. Den enda jag dissar mest på forumet är TNT (tnt) .

Jag har lagt till lite på tråden högst upp läs .. Står Edit att det har lagts till.
0 Poäng  
Khallal Föreningsmedlem
8 mar 2008   #12
Goda nyheter . Hittat en film som kan förklara saker som inte jag kan förklara :) http://www.youtube.com/watch?v=fiIY8tg2qBs
0 Poäng  
SLrioX Föreningsmedlem
8 mar 2008   #13
Ser sjukt kul ut =)

HAr alltid tyck om Rts och mmorpgs :)

tack för tipset!
0 Poäng  
warjunky Spawn camparN^
8 mar 2008   #14
Vem har gjort spelet?
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
8 mar 2008   #15
Aventurine SA
0 Poäng  
warjunky Spawn camparN^
8 mar 2008   #16
När kommer spelet ut? Det verkar fan ganska bra, bättre än WoW med alla jävla levlar som äger kewk.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
8 mar 2008   #17
är redan ute :)
0 Poäng  
warjunky Spawn camparN^
8 mar 2008   #18
wokio vart får jag tag på det då? Det står ju att man itne får tag på det som "solo player" utan att den bara är ute för klanerna... :S
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
8 mar 2008   #19
http://www.darkfallonline.com/news/

borde ju finnas där..
0 Poäng  
Khallal Föreningsmedlem
9 mar 2008   #20
Wokio det har inte kommit ut till affärerna än skulle jag tro .. isåfall skulle jag ha haft den sen längesen :/ Datumen när det kommer ut är oklart har jag förme då det är ett hyfsat jätte stort spel så tar det tid att hitta bugs och sånt bland annat.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Kex1
Presentera er själva • Svar 2
Visningar 145 • Aktiv Idag, kl. 11:49
Bannad ?
Bannad? • Svar 0
Visningar 181 • Aktiv 25 apr, kl. 23:51
Blev nyss bannad för aimkey
Bannad? • Svar 6
Visningar 860 • Aktiv 24 apr, kl. 22:29