Forum     Bannad?

Forum

Bannad för WH
felixcs Föreningsmedlem
I förrgår, kl. 21:20   #0
I natt blev jag bannad för WH, men jag har inget fusk och har inte fuskat. Pratade med någon som lirar på servern och den frågade om jag har något "auto-recc" vilket jag inte har om inte det gäller Nvidias egna inspelningsprogram (vilket jag inte medvetet satt på) samt så vet jag inte om det ens är relevant. Jag spelar aldrig 1.6 så det är väl inte hela världen, men tyckte det var rätt kul igår så känns trist att inte kunna få lira på den största svenska ifall man får feeling. :)
STEAM_0:1:103254060
0 poäng  
paddington Föreningsmedlem
I förrgår, kl. 21:35   #1
felixcs skrevI natt blev jag bannad för WH, men jag har inget fusk och har inte fuskat. Pratade med någon som lirar på servern och den frågade om jag har något "auto-recc" vilket jag inte har om inte det gäller Nvidias egna inspelningsprogram (vilket jag inte medvetet satt på) samt så vet jag inte om det ens är relevant. Jag spelar aldrig 1.6 så det är väl inte hela världen, men tyckte det var rätt kul igår så känns trist att inte kunna få lira på den största svenska ifall man får feeling. :)
STEAM_0:1:103254060

Hej!

Du är bannad för: Wallhack/ESP

Har kollat din spelstil, samt räknat antalet tillfällen som du tittar på folk genom väggen. Detta har skett över ett antal rundor på 20 minuters total speltid. Det råder ingen tvekan om att du fuskar och du är tyvärr inte välkommen på Playstar.se | GoaGubbar.

Din speltid påverkar inte bannen, men vi admins gör en helhets bedömning från fall till fall. Vi vill inte heller ha SMURF-konton på servern med 1h speltid på 1.6. Återgå till fuskandet på CS2!

/Bjornen
0 Poäng  
felixcs Föreningsmedlem
Igår, kl. 01:25   #2
Konfirmeringsbias
0 Poäng  
felixcs Föreningsmedlem
Igår, kl. 21:04   #3
Tyvärr kommer jag inte kunna bevisa motsatsen, jag varken fuskar eller smurfar, visst hade jag 1h på CS1.6 men spelet är detsamma i grunden som CS2 där jag har runt 6000. Jag vet inte vad det var som jag gjorde som var så suspekt, minns en kill precis innan bannen där jag lyssnade på en under mig genom att titta ner på marken men det var även för att jag inte vet hur kartan såg ut och försökte lokalisera vart jag kan få line of sight. Jag har även valt att registrera mig med mina fullständiga personuppgifter och ägna tid åt att lämna in en överklagan, hade jag fuskat hade jag faktiskt gjort ett nytt konto och gått in.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Bannad för WH
Bannad? • Svar 3
Visningar 161 • Aktiv Igår, kl. 21:04
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 8
Visningar 341 • Aktiv I förrgår, kl. 02:00
Lista på Maps CS 1.6 11e Juli
Counter-Strike 1.6 • Svar 16
Visningar 1405 • Aktiv 4 jan, kl. 18:44
Lägg till plugin - Team Semiclip
Counter-Strike 1.6 • Svar 10
Visningar 1294 • Aktiv 4 jan, kl. 00:24
Skaffa fler maps
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 574 • Aktiv 31 dec 2025
admin/vips??