Forum     Föreningen

Forum

Slow support?
Dzy Föreningsmedlem
14 nov 2008   #0
Har ni seg support på denna sida? (Inget illa menat)
Men jag var tvungen att vänta på mitt aktiverings mail i ungefär 6-7 timmar.
Mina kompisar(Members) ansökte för 1 timma sen till min klan, och jag kan fortfarande inte se några ansökningar.


Hjälp? oO
0 poäng  
bamsegrill Bestefar
14 nov 2008   #1
Tar det lång tid att få aktiveringsmailet är det inte vårt fel, beror ju på hur snabbt din mailserver hanterar mail och om den tror att det är spam, kan det ta flera timmar innan du får nåt mail.

Dom kan inte synas som sökande till en klan förens dom är godkända medlemmar i föreningen.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät