Forum     Föreningen

Forum

Problem med klanen
Skogslasse Föreningsmedlem
22 okt 2008   #0
Tjenare, det är då såhär att jag och några irl polare hade tänkt dra igång våran gamla klan igen, så jag startade en klan här på Playstar men det är bara 3 personer som kan vara i klanen samtidigt? har felsökt och försökt flera gånger men jag får inte rätt på det, vad kan vara problemet?
Tack på förhand
0 poäng  
wokio stalker & pedobear
22 okt 2008   #1
ansöka till klanen underlättar
0 Poäng  
Skogslasse Föreningsmedlem
22 okt 2008   #2
Det har vi alla gjort, dock kan jag bara ha mig själv + 2 andra samtidigt? de andra 2 ansöker men det kommer aldrig upp någonting för mig som ClanLeader... Kan det vara en bugg eller det är bara att det segar sig lite?
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
22 okt 2008   #3
är dom accepterade på hemsidan?
0 Poäng  
Dzy Föreningsmedlem
14 nov 2008   #4
Hur ansöker jag då? o0
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät