Forum     Public-servrarna

Forum

hide and seek!!
fruktjuice Föreningsmedlem
14 sep 2008   #0
ni borde bygga mera hopp på hns servern med blocks på, :S och göra så man kan freeza med smoken! jätte många roliga servrar har stängts ner nu så är i behov bra hns servrar! så admins fixa mer hopp på servern :K skulle vara schysst :)
0 poäng  
eleted Föreningsmedlem
14 sep 2008   #1
Mm tycker jag med :P
Lånar den här lite, har era hide n seek servrar anti script elr ?
0 Poäng  
fruktjuice Föreningsmedlem
14 sep 2008   #2
haha ja dom lär ju ha det hoppas jag ^^! men typ ingen har ju sätt det här ;(
0 Poäng  
eleted Föreningsmedlem
14 sep 2008   #3
skaffa airaccelerate 100 och inte -10 elr vad ni har nu ... och den som har byggt kan ju inte mkt :P titta gärna igenom hur ni har byggt man kan ju hoppa runt dom flesta block sakerna ....
0 Poäng  
fruktjuice Föreningsmedlem
15 sep 2008   #4
haha nej nej! det ska vara air acc 10 annars blir det för lätt :) inge skills för att kunna hoppa :p, jo det är sant det där med blocksen :S
0 Poäng  
zin Föreningsmedlem
8 nov 2008   #5
eleted skrevskaffa airaccelerate 100 och inte -10 elr vad ni har nu ... och den som har byggt kan ju inte mkt :P titta gärna igenom hur ni har byggt man kan ju hoppa runt dom flesta block sakerna ....


Håller med, ni playstar admins borde ta en titt på detta, tycker att ni borde ändra till "sv_airacclerate 100" och "sv_airmove 10". På så sätt så blir det mycket lättare att hoppa för dom som inte är så bra på hns. Sen tycker jag att ni borde fixa blocken så att dom är lite mera "välbyggda", dvs vissa block har ingen funktion enligt mig. Föresten, vad har ni för krav på serveradmins om man skulle vilja söka ?

mvh zin
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
9 nov 2008   #6

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
9 nov 2008   #7
tjenare Frogge här jag har vart bortrest i 2veckor å har inte haft tillgång till steam,cs så har ej kunnat bygga nått vilka maps äre de behövs bygga på?
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
9 nov 2008   #8

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
thebo Föreningsmedlem
9 nov 2008   #9
Jag fattar inte riktigt, är det meningen att man skall kunna hoppa från nått ställe in i mitten av ett hopp eller tycker ni att de är svårt att bygga? // thebo
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
9 nov 2008   #10
Men folk bygger redan på våra HNS :P 3st byggare atm ^^ dem byggde just klart train tex.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
9 nov 2008   #11
varför tog du bort mitt andra inlägg? jag sa att han skulle fixa alla, plz, väx upp
0 Poäng  
narren Föreningsmedlem
12 nov 2008   #12
mm har byggt blocks på de_train men alla noobs klagar för att den är för svår. De resterande banorna har redan blocks men vill ni att jag bygger om dem skulle jag kunna göra det. Jag tänker inte bygga nå carebear noob blocks som inte är någon utmaning. Ok de_train var kanske lite för svår men alla scriptar ju endå så scriptarna klarar ju endå blocksen, det var därför jag byggde ganska många longjumps så det tar endå stopp för er. Men vill ni att jag ska bygga om någon bana så visst och jag kan bygga dem enklare än de_train om ni vill det. Villken bana vill ni helst se en förändring på?

De två rooftops servrarna är nästan alltid fulla och bcm servern har nästan vart ner crowded än vad de har på senaste tiden. Även när det är maps i mapcyclen som inte ens har blocks så är den full. Jag tycker playstar borde sätta upp en till HNS server med en mapcycle på vanliga maps och inte rooftops eftersom det redan finns två servrar för de. Det finns många original maps som man spelar HNS på, det finns många maps som inte har vart menat för HNS men som endå spelas. Och det kommer riktigt många nya maps som är menade för just HNS också. Ni kan gå in och titta på den officiella HNS communityn på www.hidenseek.eu
0 Poäng  
narren Föreningsmedlem
12 nov 2008   #13
Har gett alex ett mappack för en HNS mapcycle bana utan blocks, låt oss nu hoppas på att det satsar på att få upp en till hns server. De andra är ju fulla nästan hela tiden så jag ser inte varför de inte skulle och de använder inte mycket cpu heller. Mapcyclen ligger nedan och motivera gärna varför ni skulle vilja ta bort eller lägga till maps.

de_train
hnsro_village
ahl_monorail_fixed
de_nuke
cs_italy_remake
hns_oldtown
de_piranesi
hns_smalltown
cs_alpin
de_inferno_final
de_mountainhamlet
hns_cover
de_heat
hns_snowlab
0 Poäng  
fruktjuice Föreningsmedlem
29 mar 2009   #14
gött
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 867 • Aktiv Igår, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 226 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 209 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 504 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 365 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 189 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 524 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 238 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 617 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 441 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät