Forum     Föreningen

Forum

  SteamID
frantic Föreningsmedlem
18 aug 2008   #0
Någon som kan berätta vart jag fyller i mitt SteamID? Hittar ingenstans. Tack på förhand =777
0 poäng  
n/a Borttagen
18 aug 2008   #1
Profil > ändra profil > sen en ruta där det står STEAM ID.
0 Poäng  
madwan Föreningsmedlem
19 aug 2008   #2
funkar heller inte för mig.
0 Poäng  
madwan Föreningsmedlem
19 aug 2008   #3
rutan existerar inte.
0 Poäng  
LongTon Föreningsmedlem
19 aug 2008   #4
Just nedanför din email. Steam_ID står redan ifyllt i rutan.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
19 aug 2008   #5
Rutan syns inte förens man är accepterad av en administratör på sidan.

Tråd låst.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät