Forum     Public-servrarna

Forum

Adminansökan
BenteBent Föreningsmedlem
3 aug 2008   #0
Hejsan alla på playstar.
Jag har spelat på era 2 HideNSeek servrar ett bra tag, jag är inne dagligen på era servrar, nickan BenteBent.

Men jag ser att ni behöver fler admins på HnS servrarna, jag är en mogen admin som har varit admin förr som har funkat väldigt bra, tycker både jag och dom som gav mej admin.

Jag kommer inte att kicka folk för ingetnting, först försöka snacka med dom och sluta. Lyssnar dom inte då blir de kick.

Som sagt så skulle jag med nöje bli admin på någon av era HnS servrar.

Hade bra / Adam
0 poäng  
Johnzade Föreningsmedlem
3 aug 2008   #1
hur gammal är du ? för jag spelar på hns servrar exakt hela hela tiden speciellt blocks ser dig aldrig inne.
0 Poäng  
BenteBent Föreningsmedlem
3 aug 2008   #2
#1 Jag är inte ofta inne på blocks, jag är 17 år.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 95 • Aktiv Igår, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2658 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 231 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1514 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 626 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 591 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 496 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 590 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 920 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12
Bannad för aimkey
Bannad? • Svar 5
Visningar 926 • Aktiv 26 feb, kl. 22:03

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät