Forum     Nyheter

Forum

EAC 3.0 snart här!
wokio stalker & pedobear
18 jul 2008   #0
Som de flesta vet, så ska det komma en ny uppdatering utav EAC(EasyAntiCheat). Om lite mer än en vecka från och med idag(18e juli). Vi börjar nedräkningen till EAC 3.0!

Nedräkningen
EasyAntiCheats hemsida

?

INFO
EasyAntiCheat är ett externt program, som motarbetar fusk i online-spel.
Syftet med det är att det ska motarbeta fusk i dem populäraste FPS-spelen - i nuläget.

Kompatibla spel.:
- Half-Life + mods (Counter-Strike, Day of Defeat, ..)
- Half-Life 2 + mods (Counter-Strike:Source, Day of Defeat:Source, ..)
- Call of Duty 2
- Warcraft III / Dota

Spel som snart är kompatibla:
- Call of Duty 4
- Battlefield 2
- Battlefield 2142

Bild
?

Så ser alltså EAC 3.0 ut just nu, dock kommer vi här på Playstar ha våran egen version av programmet.

Mera uppdateringar kommer.

Editerad av Alex

0 poäng  
Alex Spelansvarig
18 jul 2008   #1
Detta blir nog suveränt!
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
18 jul 2008   #2
najs update du gjorde :) ty, blev irriterad på firefox nyheten, så var tvungen o skriva en ny ^^
0 Poäng  
wos Föreningsmedlem
22 jul 2008   #3
Lite nyfiken, ett externt program antar jag menas att det kommer vara något som alla spelare på servern måste ha laddat ner? Isåfall tror ni inte att ni kommer tappa en väldans massa spelare speciellt på nätterna? Hoppas verkligen inte att det kommer bli så men av tidigare erfarenhet har det just blivit den effekten. Men tycker iofs att det är värt att testa. :)
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
22 jul 2008   #4
det är för pcws :> kan användas på public också men tror nog inte det blir en hit
0 Poäng  
wos Föreningsmedlem
23 jul 2008   #5
Jo förstår att det ligger till så men det kommer va ett externt program du behöver ladda ner och köra samtidigt som du spelar eller?
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
23 jul 2008   #6
japp, sen innan måste man "lägga in" eac på servern och den är inga svårigheter, bara klicka sig fram och fylla i ip/pw ifall jag inte har helt fel ;>
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
23 jul 2008   #7
Test Easyanticheat :)! Client: www.EasyAnTiCheAt.NeT/eac_beta3.zip (Server: Public beta 3) - 193.27.193.6:27015 (SWEDISH)
0 Poäng  
LongTon Föreningsmedlem
23 jul 2008   #8
pcws? Är det alltså om man har lånat/hyrt en server av playstar du måste använda programmet?

Om det inte är ett krav så kommer det inte va så stor ideé att denna sak publiceras, tycker jag. Finns gott med folk som inte orkar ladda ner sånna här program. Tar det mycket kapasitet att använada den?
Min dator är nog pass dålig för att spela cs med vent eller något liknande program så jag laggar :P
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
23 jul 2008   #9
märks att du inte vet hur populärt det var innan han som har skapat det och hostar det åkte till lumpen, gick åt som smör i solsken
0 Poäng  
khawi Föreningsmedlem
27 jul 2008   #10
Galet najs.
0 Poäng  
SaTaN Föreningsmedlem
29 jul 2008   #11
Härligt!
0 Poäng  
noxxy tränarN
1 aug 2008   #12
Tycker EAC ska spelas överallt, det är bara ett klick för att komma in.. Ni som säger "folk kommer inte orka osv" Då vet man ju vad dom sitter med om dom inte orkar starta eac.
Kanske första gången folk kommer vara rena på public..
0 Poäng  
LongTon Föreningsmedlem
4 aug 2008   #13
"6572704 dagar, 25 timmar, 04 minuter och 11 sekunder kvar tills EAC 3.0 släpps!", jag hoppas ni inte är seriösa?
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
4 aug 2008   #14
den där ska man inte ens räkna med..
0 Poäng  
LongTon Föreningsmedlem
5 aug 2008   #15
Ahaja, men varför finns den där då? :P
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
5 aug 2008   #16
för han inte tagit bort den?
0 Poäng  
wos Föreningsmedlem
6 aug 2008   #17
Alltså jag tycker att EAC är en skitbra grej och jag kommer helt klart orka ladda ner det för tycker det är värt det. Men av tidigare erfarenhet vet jag att serverar står tomma under stora delar av dygnet pga. de som spelar på en server är till stor del "random-lirare" och den skaran som är stammisar är inte lika stor.

Har vart borta ett tag nu men har ni dragit igång det där med EAC eller kör ni en test-server nu? Hoppas verkligen jag har fel om detta och att det kommer fortsäta vara fulla servers men nu utan fuskare. ;)
0 Poäng  
Johnzade Föreningsmedlem
6 aug 2008   #18
det är lugnt ringer mina kompisar så bli server full igen du behöver inte vara orolig lilla gubben
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 225 • Aktiv Igår, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 737 • Aktiv Igår, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1069 • Aktiv I förrgår, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 376 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 261 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 427 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 234 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 562 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 277 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 668 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät