Forum     Föreningen

Forum

Deras ansökningar kommer aldrig fram :S
Pool Föreningsmedlem
5 jul 2008   #0
Som titeln lyder, folk har ansökt till klanen, men deras ansökningar kommer aldrig fram:S

Hjälp snälla

Fel forum...
0 poäng  
koon Servertomte o<:)
5 jul 2008   #1
De har inte blivit godkända än.

Flyttade tråden.
0 Poäng  
Pool Föreningsmedlem
5 jul 2008   #2
När blir dom det? :O
0 Poäng  
wos Föreningsmedlem
5 jul 2008   #3
Så fort en admin(eller någon administatör av sidan) har godkänt dem på sidan så kommer du kunna se dera s ansökningar under klanen. Hur lång tid det tar beror väl på hur mycket annat den/dem som administrerar det har att göra, för mig tog det väl en halv dag.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
6 jul 2008   #4
#3 wos, exakt :)
0 Poäng  
Pool Föreningsmedlem
6 jul 2008   #5
Ok, tack
0 Poäng  
Pool Föreningsmedlem
7 jul 2008   #6
Har gått snart gått 3 dagar nu, är det bara slack från admins eller vill ni bara inte ha med dom?-.-'
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
7 jul 2008   #7
Pool skrevHar gått snart gått 3 dagar nu, är det bara slack från admins eller vill ni bara inte ha med dom?-.-'


alla som fyllt i rätt uppgifter är godkända dem andra som inte blivit det har fejkat uppgifter.
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
8 jul 2008   #8
jag kikade in senast idag och då fixade jag alla
0 Poäng  
Pool Föreningsmedlem
8 jul 2008   #9
Alex skrev
Pool skrevHar gått snart gått 3 dagar nu, är det bara slack från admins eller vill ni bara inte ha med dom?-.-'


alla som fyllt i rätt uppgifter är godkända dem andra som inte blivit det har fejkat uppgifter.


Hade ni inte sån "spärr" som gör att man inte kan skriva in falska? För när jag skrev fel, 3 ist för en 4. Så stod det att jag skrev in fel :O
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
8 jul 2008   #10
4 sista då eller?



edit: ändrade till 4, råkade skriva 3.. ;E
0 Poäng  
Pool Föreningsmedlem
8 jul 2008   #11
wokio skrev3 sista då eller?


Asså jag har •••4 son sista siffror, men jag skrev •••3
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
8 jul 2008   #12
aha okej, men jag skrev fel där, menade 4 sista..
0 Poäng  
koon Servertomte o<:)
9 jul 2008   #13
Sista siffran i personnumret är ju en checksumma som går att räkna ut, tror det görs under registreringen för det inte ska bli för lätt att bara skriva in fejkade uppgifter.
0 Poäng  
Pool Föreningsmedlem
9 jul 2008   #14
Det stod att dom inte blivit accepterade? Wtf?
0 Poäng  
koon Servertomte o<:)
10 jul 2008   #15
Felaktiga uppgifter.
0 Poäng  
Pool Föreningsmedlem
15 jul 2008   #16
Och hur vet ni det? Hackat in er i någonting och kollade det? :O Tror att dom vet själva vad dom har för uppgifter
0 Poäng  
koon Servertomte o<:)
15 jul 2008   #17
Eniro. Birthday.se. Viss tankeverksamhet (t.ex. har inte Örebro postnummer som börjar på 170xx).
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
15 jul 2008   #18
Pool skrevOch hur vet ni det? Hackat in er i någonting och kollade det? :O Tror att dom vet själva vad dom har för uppgifter


varför skriver dom fel uppgifter då?
0 Poäng  
LongTon Föreningsmedlem
21 jul 2008   #19
wokio skrev
Pool skrevOch hur vet ni det? Hackat in er i någonting och kollade det? :O Tror att dom vet själva vad dom har för uppgifter


varför skriver dom fel uppgifter då?


Det är väll för dom är rädda att dom här uppgifterna kommer komma i fel händer. Eller att dom missbrukas.

Pool skrevOch hur vet ni det? Hackat in er i någonting och kollade det? :O Tror att dom vet själva vad dom har för uppgifter


Det finns program som kikar upp sånt. Sen kan man kolla på hemsidor.

Pool skrev
wokio skrev3 sista då eller?


Asså jag har •••4 son sista siffror, men jag skrev •••3


Det som är lätt att se att du gjorde falskt är att alla killars fyra sista slutar på ett jämt tal :)
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
21 jul 2008   #20
jag skrev fel där på "3 sista" ^^ men aja, det är den näst sista siffran som visar ifall man är kille eller tjej, tex 0010 är en kille, 0020 är en tjej :) sen program vet jag inget om men hemsidor som tex, birthday, upplysning, hitta m.m..
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 313 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 306 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2828 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 334 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1594 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 699 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 668 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 570 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 655 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 983 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät