Forum     Public-servrarna

Forum

Hns Blocks
swensk CS-admin
28 jun 2008   #0
Tjena!

Har fått många önskningar om att bygga på lite mer blocks på blocks servern.
Vore roligt om ni som nu är ansvariga för blocksbyggandet kunde göra det, när ni får tid.
Börjar bli lite för enkelt:) Sen finns det vissa blocks där man kan hoppa över flertalet och komma till "målblocken" utan att behöva hoppa på alla..

BRa om ni fixar när ni får tid!

Massa kärlek/ swensk
0 poäng  
wokio stalker & pedobear
28 jun 2008   #1
så fort man fixar en bra "bana" så kommer det någon och ändrar den så den blir helt cp bara för dom inte kan hoppa den..
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
28 jun 2008   #2
hahaha
0 Poäng  
eXeT Oldschool
28 jun 2008   #3
De banerna ni har just nu tycker jag är bra. Det ända felet jag tycker stör är på nuke efter att man går in i teleporten i T-Spawn, man kan bugga fast på berget.

Ni kanske borde göra någon ny map, med lite svårare blocks o.s.v.

Jag tycker även att ni borde fixa fler admins eftersom att det hålls på med en massa saker som är mot reglerna, boost med flera personer, personer som samarbetar i olika lag (CT ställer sig framför T för att göra det omöjligt att träffa T).

Och det du säger om att man kan hoppa över flera är ju bara roligt! Det är sånt som gör att jag tycker servern är extra rolig!
0 Poäng  
swensk CS-admin
28 jun 2008   #4
exet, det är extra roligt för dig eftersom att du inte klarar av att hoppa alla:p
Men håller med att det är störande på nuke, man fastnar ibland på berget efter teleporten.

MEn vore kul om ni byggde på fler blocks..Om ni inte har tid, ge mig en guide lr nått:P kan fixa det.
Men jag spelar ganska ofta på blockservern, och det är nästan bara "stammisar" där, folk börjar tröttna på dom vanliga blocksen:D by gg på lite bara..
men förstår om det tar ett tag, bara ett förslag liXom:D

Kramisar..
0 Poäng  
eXeT Oldschool
30 jun 2008   #5
swensk: Jag nickar dsson på servern, jag klarar faktist alla blocks på servern som man ska, har till och med testat alla ^^.

Jag har byggt en blocks-bana tillsammans med pynch (nickar massa olika på servern, tror du vet vem det är). Om vi får så tror jag att han och jag kan hjälpa dig med en bana. Vi är inte superduktiga, men vi kan ju hur man gör osv.


/dsson
0 Poäng  
swensk CS-admin
5 jul 2008   #6
Tja dsson, aah vet vem du o pynch är:)
Asså själva grejjen är ju inte att vi inte har folk som har kunskapen att bygga mer blocks.
Problemet är att ingen verkar ha tid att göra det..Ni får jätte gärna bygga men det är inte upp till mig att bestämma det...

Alex Styr upp deta nu:D:D
0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
8 jul 2008   #7
nu äre så att de är jag som sköter själva servern med att bygga blocks å det men jag har ej haft tid på ett bra tag.jag har börjat med cyckling ochjag måste träna minst 5dagar i veckan.men jag kmr så småningom att börja bygga lte mer på servern men då måste jag kunna låsa servern så inga spelare kan komma in på servern å störa medans jag bygger//MVH Frogge
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
8 jul 2008   #8
frogge du bygger dåliga blocks ;EE
0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
8 jul 2008   #9
wokio skaru ha stryk :P
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
9 jul 2008   #10
KOM DÅ :DD:DDD
0 Poäng  
eXeT Oldschool
10 jul 2008   #11
Annars kan vi ju bygga lite blocks så kan du komma in och kolla vad du tycker och göra dina ändringar..?
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
10 jul 2008   #12
kommer inte funka :) som jag sa tidigare

wokio skrevså fort man fixar en bra "bana" så kommer det någon och ändrar den så den blir helt cp bara för dom inte kan hoppa den..



kommer bara bli så hela tiden
0 Poäng  
Johnzade Föreningsmedlem
17 jul 2008   #13
Nicar JZ eller Johnzade på servern, det finns maps som är gjorde för blocks och maps som inte är gjorda... exempel cs italy remake och assault 1337 är inte gjorda för blocks, nästa alla hns server som har dem mapsen kör no blocks på dem... men militia den borde ni fixa blocks på, svåra blocks...

MVH JZ
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
server nere?
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 96 • Aktiv Idag, kl. 14:11
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 324 • Aktiv Igår, kl. 09:24
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 12
Visningar 590 • Aktiv I förrgår, kl. 17:05
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 954 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 233 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 393 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 210 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 537 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 254 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 643 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät