Forum     Public-servrarna

Forum

Adminansökan
Jimmy Sissfer Föreningsmedlem
20 jun 2008   #0
Mitt namn är Oliver Mårback och bor i Hägersten. Fyllde 18 i februari iår och går andra året i natur.
Har lirat CS sen jaa.. det var ett bra tag sen (årskurs 6 startade jag) vad nu det var för version kmr jag ej ihåg :P
Jag lirar en hel del på er D2 server och märker nästan varje gång, att det är nån som fuskar, pratar med ovårdat språk eller enbart är dryg mot andra spelare. Visst är det kul att lira pubic men nu för tiden blir det att man quitar rätt snabbt pga av omständigheterna, man kan bara acceptera det helt enkelt :(
Vad jag anser är att ni har för få admins, som är online.

Som admin vill jag framförallt tillföra serven en bra stämmning och fåbort alla dessa fuskare så att det verkligen blir kul att lira igen. Jag är online rätt ofta (Steam Rating:10 - EAGLES SCREAM! ) och jag är framförallt en rättvis och mogen spelare. Mina AMX kunskaper ligger runt ett medel, basics kan man säga men jag har alltid barren vid min högra sida om det skulle uppstå någe krångel.

Om jag missat nått i min ansökan så får ni gärna fråga på, tack på förhand!
MVH /Oliver
0 poäng  
Alex Spelansvarig
22 jun 2008   #1
Visar du dig aktiv på sidan samt serverna med ditt nickname kommer vi återkomma.
0 Poäng  
Jimmy Sissfer Föreningsmedlem
22 jun 2008   #2
jag lirar varje dag på er d2 server. men hur menar du aktiv på sidan? loggar in minst 1 gång per dag.
0 Poäng  
saxen Föreningsmedlem
23 jun 2008   #3
Jimmy Sissfer Kan tänka han menar att du är aktiv i forumet
0 Poäng  
Jimmy Sissfer Föreningsmedlem
23 jun 2008   #4
mm
0 Poäng  
Jimmy Sissfer Föreningsmedlem
29 jun 2008   #5
jaa alex.. jag vet inte om jag kan bli mycket mer aktiv än så här, kollar igenom forumet varje dag och försöker besvara trådar/inlägg osv så bra jag kan.
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
3 jul 2008   #6
Jimmy Sissfer skrevjaa alex.. jag vet inte om jag kan bli mycket mer aktiv än så här, kollar igenom forumet varje dag och försöker besvara trådar/inlägg osv så bra jag kan.


Det är ju inte bara det. Du har varit medlem i kanske 1 månad :P? men vi håller ögonen på dig.
0 Poäng  
barren Föreningsmedlem
3 jul 2008   #7
Men han har lirat i mer än en månad alex. Vill inte tjata eller så men jag skulle se sissfer som en tillgång ur "admin-ögon" (om man kan säga så haha).
0 Poäng  
Jimmy Sissfer Föreningsmedlem
7 jul 2008   #8
aja oki. Lite synd bara att datan nu lagt av, men är på reparation :P
0 Poäng  
Jimmy Sissfer Föreningsmedlem
22 jul 2008   #9
Såå! nu är jag tillbaka igen :D Vill hemskt gärna fortsätta min väg till att bli admin. Något som krävs alex? peace
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 306 • Aktiv Igår, kl. 09:24
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 12
Visningar 578 • Aktiv I förrgår, kl. 17:05
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 943 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 231 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 385 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 206 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 537 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 248 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 639 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 452 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät