Forum     Public-servrarna

Forum

Admin Ansökning.
Provotic Föreningsmedlem
20 jun 2008   #0
Hej, jag heter Tobias Nilsson. Är 24år gammal, bor i Arjeplog Lappland. En riktig norrlänning med andra ord. Har spelat Counter-Strike sedan 1.0 när jag gick i 1an på Gymnasiet. Dock har jag ju haft en del uppehåll där man inte spelat osv. Men nu är jag tillbaka och jag spelar dagligen på Playstar #1 Dust2 only. Trevlig och bra server förutom när det kommer in fuskare. Och rätt ofta är det ingen admin inne och då är det bara acceptera att han fuskar. Kan inte göra nåt åt det.

Så jag skulle väldigt gärna bli admin så man kan rensa ut så mycket fuskare som möjligt. Anser mig vara väldigt mogen och ansvarsfull. Skulle inte kick/banna folk utan en riktig anledning.

Och sen har jag en vanlig fråga bara. Skulle det gå att fixa det här med pingen och autokick på den? Står ibland varning 1/3 och så sen blir man kickad utan att man har hög ping. Har ju TELIA och har runt 50-55 ping standard i CS. En ping peak och jag får en varning, 3 så ping peakar så blir jag kickad, kan vara rätt irriterande. Kanske öka ping kravet med +10 eller nåt, skulle underlätta för mig iaf.
0 poäng  
Provotic Föreningsmedlem
22 jun 2008   #1
Bump :(

0 Poäng  
Alex Spelansvarig
22 jun 2008   #2
samma för dig du har 1 Tråd och 1 inlägg som jag skrev i en annan tråd så är det aldelses för lite för att bli en admin bara så här. (om jag inte känner dig IRL etc).
0 Poäng  
Provotic Föreningsmedlem
23 jun 2008   #3
Jag spelar flera timmar om dagen och har gjort det ett bra tag nu på Playstar. Sen är det väl inte på forumet jag ska rensa ut fuskare? :) Så om jag har lite posts där spelar väl liten roll imo.

Heter förresten hehe^ när jag spelar på Playstar.
0 Poäng  
Provotic Föreningsmedlem
2 jul 2008   #4
Alltså, språket på D2only servern är galet. Det verkar aldrig vara någon admin inne heller, varje gång jag spelar så är det aldrig en admin och det är ganska ofta. Så ifall ni inte tycker jag passar som admin så skaffa andra. Det BEHÖVS.
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
2 jul 2008   #5
Snart behövs inga admins :9
0 Poäng  
swensk CS-admin
5 jul 2008   #6
#4 då ska du se hur det är på Hns servrarna..
Massa p12:or som skriver meningar som djävulen själv skulle må dåligt av..

#5 du har fan rätt alex:P känns som om det bara blir fler o fler, men ändå så är det tydligen så mycket problem kvar på servrarna:P
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 306 • Aktiv Igår, kl. 09:24
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 12
Visningar 579 • Aktiv I förrgår, kl. 17:05
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 943 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 231 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 385 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 206 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 537 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 248 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 641 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 452 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät