Forum     Public-servrarna

Forum

Ansökan om att bli hns admin.
zNp Föreningsmedlem
13 apr 2008   #0
Tjenare, Mitt namn är Mattias Lundgren är 16 år och bor i Ormkärr i Stockholm. Undrar om ni behöver en erfaren admin på era Hide N Seek servrar. Har varit admin nu vid Nuked.se i över ett år och har varit server admin på club55s gamla server. Brukar spela på era hns servrar samt Hidenseek.se servrarna. Varje gång man spelar på era hns servrar är det alltid rasistiska och omogna personer inne och en jäkla massa afks. Är inne varje dag och lirar på era servrar och har sätt att ni har rätt många admins men nästan ingen är inne på hns servern vad jag har sätt. Vill ni veta något mer så släng iväg ett mail bara så svarar jag så fort som möjligt. :)



ps. Bara hns servarna, är aldrig inne på era d2 only osv.



Mvh. Mattias 'zNp' Lundgren
0 poäng  
mYSTISK The One And Only
13 apr 2008   #1
Hej jag brukade va inne på dom men nu har ja lånat en data av min polare efter som ja sprkade sönder min gamla . men de står att ja inte kan öppna mapen as_tundra :P annars skulle ja nog vart inne å banat lite folk :P
du kan ju alrid gå in i #playstar och prata me @ där om de här tar för lång tid :P men bamsegrille brukar va snabb på att svara .
#PLAYSTAR :D
0 Poäng  
mYSTISK The One And Only
13 apr 2008   #2
fan va bra jag stavade NOT :P
0 Poäng  
swensk CS-admin
13 apr 2008   #3
Ja du Mattias.. Håller med dig när det gäller att folk är väldigt omogna på Hns servrarna, brukar inte lira där så ofta men ska försöka bli lite bättre o va online mer på hns. Men som sagt håller med dig till 100% men jag tror du måste vara över 18 för att bli admin. Men Alex eller bamsegrill bestämmer:)

mystisk, hade samma problem med att det inte går att öppna tundra..
Be nån som har cs_tundra mappen på datorn skicka den till dig, sen lägger du in den där du har alla andra maps.
Då funkar det..:)

Kram
0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
13 apr 2008   #4
Okej, förstår exakt. Var också 18+ på Nuked men dom gav ett undantag för mig pga. mina meriter hos club55 och att jag redan kan amx och allt utantill =P


ang. thundra, sök på google: as_tundra.wad, ladda hem lägg i cstrike mappen, om det kommer upp vegas eller nått sök bara på vegas.wad och lägg i cstrike.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
14 apr 2008   #5
Alla filer som krävs för att spela på våra hns-servrar finns i vårt filarkiv(Filer och guider).
0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
14 apr 2008   #6
bamsegrill skrevAlla filer som krävs för att spela på våra hns-servrar finns i vårt filarkiv(Filer och guider).



Bra o veta, men ang. mig då?, kan vara en testadmin i några dagar ifall du tycker så. =)
0 Poäng  
mYSTISK The One And Only
14 apr 2008   #7
tack ! :D mina små hjärtan <3 :P

0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
14 apr 2008   #8
Np! =)
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
14 apr 2008   #9
zNp skrevBra o veta, men ang. mig då?, kan vara en testadmin i några dagar ifall du tycker så. =)


Det får Alex svara på, det är han som har hand om serveradministratörer.
0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
15 apr 2008   #10
bamsegrill skrev
zNp skrevBra o veta, men ang. mig då?, kan vara en testadmin i några dagar ifall du tycker så. =)


Det får Alex svara på, det är han som har hand om serveradministratörer.



K =)

Då väntar jag då tills han ahr svarat =D

men som sagt är jag 16 och bor i stockholm ..

min profil talar inte direkt sanning men ska göra en ny när jag har fått svaret =P
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
15 apr 2008   #11
Ifall din profil "ljuger" så är det du som ljugit om dina uppgifter..
0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
15 apr 2008   #12
wokio skrevIfall din profil "ljuger" så är det du som ljugit om dina uppgifter..



Jo, jag vet och det är därför jag vill göra om den men det gick ej så då måste jag göra ett nytt acc. :)
0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
15 apr 2008   #13
nu äre så att jag inte tkr om hns som ej har blocks så därför har jag ej vart inne på hns servarna så mkt jag spelar för de mesta på d2 only å dom andra servrarna
0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
16 apr 2008   #14
Jo jag vet och det är därför jag vill bli admin där för att jag älskar hns med och utan block och är inne grymt mycket på era hns servrar, ibland block servern fast där har dom byggt dåligt tycker jag. Quinnen (en irl polare till mig) som är admin på hidenseek.se samt lirat med massor i kzmonkeys är en GRYM builder.. bara se hans listen mappar.. så jävla nice gjort och han säger nog ja till att ge ut sina banor till er.
0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
16 apr 2008   #15
zNp de e jag som har byggt nästan allt på hns servern med blocks om du tkr de e dåligt byggt så tkr jag att du kan bygga bättre själv så KNIP
0 Poäng  
Goss3N Föreningsmedlem
16 apr 2008   #16
säg till om ni behöver lite hjälp med byggandet, har hittat en del buggar också
har byggt ganska länge
0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
17 apr 2008   #17
MEN?, Goss3n??? Skapa en egen tråd tack..


Frogge: Jo jag kan bygga bättre, kan t.om. skicka några av mina listen mappar så får du kolla lite på dom. (bcm4)
0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
17 apr 2008   #18
zNp ah gör de
0 Poäng  
Frogge Föreningsmedlem
17 apr 2008   #19
zNp ah gör de
0 Poäng  
zNp Föreningsmedlem
17 apr 2008   #20
K.


Gief din msn så skickar jag över det istället för att andra får tag i min map ^^ kan skicka dust2 till dig,d en är ej klar men något iallafall.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 614 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 130 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 333 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 960 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 397 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 213 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 540 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 257 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 649 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät