Forum     Public-servrarna

Forum

Admins
m4jken Föreningsmedlem
27 mar 2008   #0
"Jag raderar din ban så länge och markerar dig om du visar dig fuskandes igen så åker du direkt.
Wokio sedan kan du inte jämnföra deas och en random spelare på våra publiks.
tråd låst" Läste jag att jag har liten utväxt har skrivit i en annan tråd som var låst, så jag gör en ny...

Behandlar ni folk olika för att ni inte känner dem? Älskar era public-servrar men är det såhär så vet jag inte.. Då kanske dem bra man har mött varit fuskare som känner rätt admin. Tycker att det är helt fel sak att säga om man ska framstå som en seriös och bra gaming-community.
0 poäng  
wokio stalker & pedobear
27 mar 2008   #1
Det var helt fel av jag har liten utväxt i det där läget, jag ser alla som jämnlika på servern, fuskare som fuskare, noob som noob..
0 Poäng  
Sebbee Föreningsmedlem
27 mar 2008   #2
#0 words... Väldigt bra sagt, har aldrig mött Wokio så jag vet inte hur han är.. Men någon bannade mig direkt, jag ghosta på ett LAN osv. aja en annan femma. Men väldigt bra sagt måste jag säga :)
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
27 mar 2008   #3
Fuskar man, blir man bannad, fuskar man inte, kan man spela.
Det är lika för alla.

•Flyttade tråden till rätt kategori...•
0 Poäng  
warjunky Spawn camparN^
27 mar 2008   #4
Hur ska vi veta om ni ghostar eller har WH? Samma sak egentligen så det är inte konstigt att du blev bannad Sebbee.

Vad är det han menar med tråden, fattar itne..
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
28 mar 2008   #5
Jag behandlar admins anorlunda än vad jag gör med vanliga spelare ja. Om jag ser en administratör fuskar så tar jag ett snacka med denne personen, dock har det inte förekommit någon gång.

Bara för wokio gjorde fel så deletade jag bannen på deas så du vet förstår inte varför du ens drar upp det här.
Där emot när Achilles bannade din kompis? eller vem nu det var så fuskade han uppenbart men jag orkade inte tjafsa med wokio om det så tog den enkla vägen och raderade bannen fast jag kunde haft den kvar eftersom jag såg fusket (Iam the Counter-Strike publik admin of DOOM.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 121 • Aktiv Igår, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 435 • Aktiv I förrgår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 319 • Aktiv I förrgår, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 149 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 506 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 217 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 829 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 597 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 428 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 706 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät