Hulken90
Föreningsmedlem
Hejsansvejsan Goagubbar. Jag har inte spelat CS på er server på en herrans massa år och nu för några dagar sedan när jag fick lust att testa det gamla klassiska 1.6 igen så insåg jag att det var roligare än CS2. Det verkar bara vara denna svenska server som finns kvar så alternativet var ju att spela här och jag tyckte det var ganska kul med en variation av maps under min kväll. Men redan ganska tidigt så började folk skriva lite konstiga saker och att man inte fick hålla rygg och allt möjligt och jag började förstå att det fungerar lite annorlunda här jämfört med andra servrar jag spelat på tidigare där det var med fritt.
Idag, kl. 15:28 #0
Till saken är att jag slutade spela och sedan nu idag när jag skulle gå in så är jag permanent bannad, permanent bananad som vi brukade skoja om på en gammal server jag spelade på.
Mitt nick var: keila och orsak är wallhack som jag såklart aldrig har använt mig utav. Jag har för mig att det var någon som tyckte jag var skum eller något men det kan man väl ändå inte få en ban på?
Hoppas jag får komma tillbaka till den enda svenska server som finns kvar och spela ibland.
0 poäng