Forum     Bannad?

Forum

Bannad för att hålla bomb?
TropiQ Föreningsmedlem
Igår, kl. 19:58   #0
Tja, har nu spelat på GG i 15-16 år, jag är förbluffad att jag åkte på en ban om så bara för 30 minuter, för att hålla bomb? -> Bannad för camping/grims. Är det således inte tillåtet att stå så man har översikt över bomb oavsett hur långt ifrån/placerat på kartan det är?

Om jag har TOTALT fel i detta och det går emot GG's reglement så sätter jag mig ner och håller truten, annars vill jag veta vilken klåpare som bannar först och kollar sen.

"Mvh"
T
0 poäng  
paddington Föreningsmedlem
Igår, kl. 20:08   #1
TropiQ skrevTja, har nu spelat på GG i 15-16 år, jag är förbluffad att jag åkte på en ban om så bara för 30 minuter, för att hålla bomb? -> Bannad för camping/grims. Är det således inte tillåtet att stå så man har översikt över bomb oavsett hur långt ifrån/placerat på kartan det är?

Om jag har TOTALT fel i detta och det går emot GG's reglement så sätter jag mig ner och håller truten, annars vill jag veta vilken klåpare som bannar först och kollar sen.

"Mvh"
T

1. Tvätta munnen.
2. Lyssna på admin

Jag sa till flera spelare under i princip HELA Aztec kartan att inte hålla på att grimsa, fixa rates osv. Och så kommer det av alla in en stammis som sätter sig i t spawn, för att "hålla bomben"? Låt Terroristerna plocka upp bomben och hålla koll på vart den befinner sig istället för att jaga hela vägen till terroristernas bas och sätta dig i ett hörn.

Nu fick du en kort bann, nästa gång längre.

Mvh
/Bjornen
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Jag har hittat hitboxen!!!
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 42 • Aktiv Idag, kl. 15:21
Bannad för att hålla bomb?
Bannad? • Svar 1
Visningar 54 • Aktiv Igår, kl. 20:08
Laggar?
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 257 • Aktiv 27 okt, kl. 20:15
Permbannad
Bannad? • Svar 8
Visningar 339 • Aktiv 24 okt, kl. 17:34
Inställningar?
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 198 • Aktiv 22 okt, kl. 15:04
Lista på Maps CS 1.6 11e Juli
Counter-Strike 1.6 • Svar 11
Visningar 1059 • Aktiv 18 okt, kl. 19:28
Bannad - Bilder?
Bannad? • Svar 25
Visningar 2119 • Aktiv 28 sep, kl. 19:39
GG Serverns stabilitet och skott registrering?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 486 • Aktiv 22 sep, kl. 20:46
Orättvist bannad  
Bannad? • Svar 7
Visningar 1375 • Aktiv 21 sep, kl. 15:05
RAGE - Unban Request [GG]
Bannad? • Svar 2
Visningar 455 • Aktiv 19 sep, kl. 19:11

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät