Forum     Bannad?

Forum

Plocka bort ban på See4
Sh@rk Föreningsmedlem
7 sep, kl. 07:43   #0
Hej,

Kan vi plocka bort bannan på spelaren See4? Jag förstod det som att han blev bannad för att han hade connectat med sin HLTV.

Verkar lite overkill.. han ville bara filma sig själv när han spelade och hade 60 sekunders delay på den.

Han hörde av sig på steam nyss, verkar som att han försökte regga sig här på forumet men att det inte gick för att han hade tyskt personnummer.

SteamID : ' STEAM_0 : 0 : 956084874 '
0 poäng  
Sh@rk Föreningsmedlem
7 sep, kl. 19:01 , Redigerad 7 sep, kl. 19:02   #1
Tack för hjälpen, han kunde komma in nu igen!
0 Poäng  
paddington Föreningsmedlem
7 sep, kl. 19:26   #2
Fråga mig först? Jag är online nästintill varje dag..
0 Poäng  
Sh@rk Föreningsmedlem
11 sep, kl. 07:39   #3
Jag pratade om att unbanna see4 när du var inne på servern :) Och hörde inte att du hade någon input i ämnen så tänkte att det var fritt fram då.

Såklart han ska ha ban om han fuskar. Var det därför han blev bannad? Jag tolkade det som sagt för att han hade HLTV inne. Såg att han var inne och lirade igår igen, såg du nåt konstigt?
0 Poäng  
paddington Föreningsmedlem
11 sep, kl. 18:02   #4
Sh@rk skrevJag pratade om att unbanna see4 när du var inne på servern :) Och hörde inte att du hade någon input i ämnen så tänkte att det var fritt fram då.

Såklart han ska ha ban om han fuskar. Var det därför han blev bannad? Jag tolkade det som sagt för att han hade HLTV inne. Såg att han var inne och lirade igår igen, såg du nåt konstigt?

Missade det helt, men bättre att ta det först med den admin som lagt bannen, så inte man går runt varandra. Bannen är lagd eftersom jag starkt misstänkte att spelaren använde HLTV'n för att få ett övertag i spelet. Och oavsett vad han/hon säger inställningarna är i HLTV Klienten, så kan vi inte verifiera att det faktiskt är så.

Tyskland är ett välkänt land när det gäller att kringgå olika typer utav Anti-Fusk och 'Reverse engineering' inom just HL/SDK plattformen. Dom är väldigt duktiga på att ha forum inom ämnet, där dom diskuterar hur man "crackar" olika fusk, och likaså hur man moddar befintliga applikationer.

See4 spelade igår, och gick med på att avsluta HLTV klienten när jag sa till. Hänvisade istället till att använda HL plattformens inbyggda 'record' demo-läge. Och redigera i tex HLAE + Sony vegas/After effects eller vad personen nu tycker om. Men då slipper vi ha en okänd HLTV från Tyskland ansluten på GG servern dessutom.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Laggar?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 57 • Aktiv Igår, kl. 22:00
Inställningar?
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 132 • Aktiv Igår, kl. 15:04
Lista på Maps CS 1.6 11e Juli
Counter-Strike 1.6 • Svar 11
Visningar 1014 • Aktiv 18 okt, kl. 19:28
Bannad - Bilder?
Bannad? • Svar 25
Visningar 2062 • Aktiv 28 sep, kl. 19:39
GG Serverns stabilitet och skott registrering?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 462 • Aktiv 22 sep, kl. 20:46
Orättvist bannad  
Bannad? • Svar 7
Visningar 1356 • Aktiv 21 sep, kl. 15:05
RAGE - Unban Request [GG]
Bannad? • Svar 2
Visningar 417 • Aktiv 19 sep, kl. 19:11
Några uppmuntrande ord!!!
Föreningen • Svar 3
Visningar 541 • Aktiv 16 sep, kl. 11:37
Nya roliga kartor - förslag