Forum     Bannad?

Forum

Bannad - Bilder?
jahlberg Föreningsmedlem
8 jun, kl. 13:01 , Redigerad 8 jun, kl. 13:03   #0
Hej. Jag är ny på er server och blev bannad för att ni tog bilder på mig ingame?

Dessa låg i min CS-mapp: https://postimg.cc/gallery/sM0Zfhg

Hoppas få lira på er fina och enda svenska CS 1.6 server som finns. Tack.

Edit: Nu såg jag att jag kunde komma in :O

Tack iallafall.
0 poäng  
jahlberg Föreningsmedlem
Igår, kl. 18:42   #21
SNÄLLA. Jag har inte spelat på er servern tidigare och fattar inte varför jag är bannad?!?! Kan ni inte se det på IP eller vad som helst?!
0 Poäng  
paddington Föreningsmedlem
Igår, kl. 18:52   #22
jahlberg skrevSNÄLLA. Jag har inte spelat på er servern tidigare och fattar inte varför jag är bannad?!?! Kan ni inte se det på IP eller vad som helst?!

Du spelar med exakt samma inställningar som hoffa92. Har ni kopierat varandras config menar du? Och dessutom med samma FPS_Max "140". Jag har även provat att göra ett antal sökningar på Google, utan att få en enda rekommendation på att ställa in sin fps på 140.

Det är [GG] hunkjohan som lagt din ban så han får avgöra. Och det är [GG] Starmo som lagt ursprungsbannen på spelaren hoffa. Så någon utav dem får ta ställning till om bannen skall släppas eller inte.

/Bjornen
0 Poäng  
jahlberg Föreningsmedlem
Igår, kl. 19:04   #23
paddington skrevDu spelar med exakt samma inställningar som hoffa92. Har ni kopierat varandras config menar du? Och dessutom med samma FPS_Max "140". Jag har även provat att göra ett antal sökningar på Google, utan att få en enda rekommendation på att ställa in sin fps på 140.

Det är [GG] hunkjohan som lagt din ban så han får avgöra. Och det är [GG] Starmo som lagt ursprungsbannen på spelaren hoffa. Så någon utav dem får ta ställning till om bannen skall släppas eller inte.

/Bjornen

Tack för att du skriver något iallafall. Jag har aldrig nickat Hoffa på er server och har inte spelat CS på ett tag när jag gick in. Jag ställde in FPS max 140 för att jag kör 140hz, det tror jag är lämpligt. Kan ni inte jämföra vårt IP eller något? Som sagt: Jag har ingenting med hoffa att göra.

Jag hann knappt spela innan jag blev bannad.
0 Poäng  
paddington Föreningsmedlem
Igår, kl. 19:23   #24
jahlberg skrev
Tack för att du skriver något iallafall. Jag har aldrig nickat Hoffa på er server och har inte spelat CS på ett tag när jag gick in. Jag ställde in FPS max 140 för att jag kör 140hz, det tror jag är lämpligt. Kan ni inte jämföra vårt IP eller något? Som sagt: Jag har ingenting med hoffa att göra.
Jag hann knappt spela innan jag blev bannad.

Jag förstår.. testa att skicka ett meddelande på Steam. Tror ingen av dom är särskilt aktiva på forumet nämligen.

https://steamcommunity.com/profiles/76561197989529336

0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Bannad - Bilder?
Bannad? • Svar 24
Visningar 1395 • Aktiv Igår, kl. 19:23
donk666 - CS Banned 2025-08-28 - apaaopa9 / olii
Nyheter • Svar 7
Visningar 737 • Aktiv Igår, kl. 18:47
Orättvist bannad
Bannad? • Svar 5