Forum     Bannad?

Forum

Polare bannad
L1mpan__ Föreningsmedlem
14 jan, kl. 21:57   #0
Såg inte denna kategori förut men jag postade samma sak innan, min polare vart bannad för WH och jag är 110 på att han är oskyldig, känt den här jäveln sen jag var liten och en sak jag vet är att han är ärlig och han skulle aldrig fuska, kanske på ett prov men inte på något dumt som en random cs server

här har ni några logs

[AMXBans] You are banned from this Server!
[AMXBans] You are permanently banned.
[AMXBans] Banned Nickname : KnorkisssX3
[AMXBans] Reason : ' Wallhack '
[AMXBans] You can complain about your ban @ www.goagubbar.info
[AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_1 : 0 : 1259573880 '
[AMXBans] Your IP : ' inge doxxing mhm '

vene vart man kan överklaga detta förutom på forum så blir så, www.goagubbar.info verkar inte vara online nåmer så postar här

tack i förväg
0 poäng  
Screenx Föreningsmedlem
16 jan, kl. 20:32   #1
Det är admin Calee som sitter och chansbannar folk i tron om att han är en tidigare bannad spelare.
0 Poäng  
L1mpan__ Föreningsmedlem
16 jan, kl. 21:54   #2
Screenx skrevDet är admin Calee som sitter och chansbannar folk i tron om att han är en tidigare bannad spelare.

hur blir man unbannad för detta verkar jätte unfair, jag vill ba köra cs med min bästis, vad gör man för att bli unbannad????
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
16 jan, kl. 22:29   #3
Kanske sluta fuska
0 Poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
17 jan, kl. 14:45 , Redigerad 17 jan, kl. 14:47   #4
Med tanke på personens Kill:Death-ratio så utgår jag ifrån att det är en fel-ban. Inget illa menat, men om en person har 0,30 k/d så kan personen omöjligt fuska.. Om jag blir motbevisad så ere bara att lägga upp bannen igen.

Utgår ifrån att personen blivit bannad för WH och inte perm-bannad av någon annan anledning (ibland verkar WH-knappen användas även om anledningen är någon annan).

Trevlig helg! :)
0 Poäng  
L1mpan__ Föreningsmedlem
17 jan, kl. 19:29   #5
Permanent skrevKanske sluta fuska

tycker detta är extremt omoget och taskigt, det hunkjohan sa hade han helt rätt i, han är inte bra på cs alls och det är 100% en falsk bann, han spelade 2 rundor innan han blev bannad, den första peekade han heaven på nuke och dog, den andra gick han ramp och blev bannad, han är dålig på spelet och vill lära sig spela och umgås med trevliga medlemmarna här, som inte verkar vara du, så ta din attityd om detta och ta den i baken.

hoppas att någon som ser detta med någorlunda alvar och tar ansvar för detta och unbannar han så han kan spela spel försöker ta hand om detta.

till hunkjohan: detsamma, ha en bra helg!
0 Poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
17 jan, kl. 22:38   #6
L1mpan__ skrev

tycker detta är extremt omoget och taskigt, det hunkjohan sa hade han helt rätt i, han är inte bra på cs alls och det är 100% en falsk bann, han spelade 2 rundor innan han blev bannad, den första peekade han heaven på nuke och dog, den andra gick han ramp och blev bannad, han är dålig på spelet och vill lära sig spela och umgås med trevliga medlemmarna här, som inte verkar vara du, så ta din attityd om detta och ta den i baken.

hoppas att någon som ser detta med någorlunda alvar och tar ansvar för detta och unbannar han så han kan spela spel försöker ta hand om detta.

L1mpan__ skrev

Den där Permanent är en gammal gubbe från Hisingen. Så honom kan du skita i.

Bannen är bortplockad, så din vän kan gå in och skjuta Permanent i naken (in game, jag uppmanar inte till våld utanför spelet).
0 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
18 jan, kl. 10:30   #7
Permanent är från Gråbo hahaha
0 Poäng  
CALEEEEE Föreningsmedlem
18 jan, kl. 13:04   #8
Screenx skrevDet är admin Calee som sitter och chansbannar folk i tron om att han är en tidigare bannad spelare.

bara så ni vet är denna användaren Elak, men jag har inga rights på hemsidan, annars hade jag skickat honom dit pepparn växer :)

GLHF!
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Lägga till karta
Counter-Strike 1.6 • Svar 20
Visningar 1172 • Aktiv I förrgår, kl. 19:18
Dålig stämning på servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 111 • Aktiv 8 feb, kl. 20:56
Bannad?
Counter-Strike 1.6 • Svar 2