Forum     Bannad?

Forum

Bannad för aimbot
Pontus86 Föreningsmedlem
15 aug 2023   #0
Hej. Jag var nyss inne på er server och det dröjde inte länge innan jag blev bannad för aimbot. Jag använder absolut inget av detta och fattar ingenting, har spelat CS i massor med år och aldrig blivit bannad.

Kan ni kika på detta tack? Mitt nick var Hubbler.
0 poäng  
Harley Spelansvarig
19 aug 2023   #1
Återkommer under kvällen.
0 Poäng  
nisM Föreningsmedlem
19 aug 2023   #2
Tjena Hubblr, jejk som lagt bannen och återkommer med svar skulle jag tro =)

0 Poäng  
Pontus86 Föreningsmedlem
20 aug 2023   #3
Hej. Tack hoppas jag får svar snart då. Jag ser ju att Jejk var inne på servern idag.
0 Poäng  
Pontus86 Föreningsmedlem
22 aug 2023   #4
Hej, hur går det? Nu ser jag att Jejk är inne på servern igen men svarar inte här.
0 Poäng  
Jejk Speladministratör
23 aug 2023   #5
Vi håller på att gå igenom demon, det är därför du fått vänta. Vi återkommer.
0 Poäng  
Pontus86 Föreningsmedlem
27 aug 2023   #6
Okej tack hoppas ni är klara snart då jag börjar bli spelsugen.
0 Poäng  
Pontus86 Föreningsmedlem
4 sep 2023   #7
Hej. Hur går det med detta egentligen? Typ tre veckor nu.
0 Poäng  
Pontus86 Föreningsmedlem
13 sep 2023   #8
Snälla kan någon svara. Varför tar det en sån tid att kolla igenom ett(?) demo?
0 Poäng  
Jejk Speladministratör
19 sep 2023   #9
Hej Daniel87! Bannen kvarstår.
0 Poäng  
Pontus86 Föreningsmedlem
19 sep 2023   #10
Jejk skrevHej Daniel87! Bannen kvarstår.

Ni bannar alltså mig för aimkey? Seriöst. Har aldrig fuskat på det här spelet som jag har spelat sedan det existerade typ. Det är trist att ni agerar på det här sättet och bannad för fusk lite på måfå.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
22 sep 2023 , Redigerad 22 sep 2023   #11
Nej. Du bannas för att du är du. Ja med fusk i vanlig ordning. Kan du vara så snäll och sluta med att skapa nya konton för du sätter MIG i jobb hela tiden. Spåra fuskare med id osv. Börja gärna spela fickpingis eller något annat mindre bra spel. Admins eller spelare vill inte se dig på servern. Så städa bort dig själv tack. Du förbrukar pixlar i onödan. Ska sätta mig med alla dina kontona under helgen.

Och väcker du mitt hat så kommer alla konton att bannas hela tiden. Problemet blir för ev seriösa spelare för jag kommer låta admins banna varenda spelare som ens luktar lite som du.

Stick från GG!
0 Poäng  
Pontus86 Föreningsmedlem
24 sep 2023   #12
Harley skrevNej. Du bannas för att du är du. Ja med fusk i vanlig ordning. Kan du vara så snäll och sluta med att skapa nya konton för du sätter MIG i jobb hela tiden. Spåra fuskare med id osv. Börja gärna spela fickpingis eller något annat mindre bra spel. Admins eller spelare vill inte se dig på servern. Så städa bort dig själv tack. Du förbrukar pixlar i onödan. Ska sätta mig med alla dina kontona under helgen.

Och väcker du mitt hat så kommer alla konton att bannas hela tiden. Problemet blir för ev seriösa spelare för jag kommer låta admins banna varenda spelare som ens luktar lite som du.

Stick från GG!

Nu förstår jag inte alls. Du måste blanda ihop mig med någon annan. Detta konto jag spelade med har jag haft sedan urminnes tider när jag spelade CS seriöst, nu spelar jag bara lite för kul och tänkte börja lira på GoaGubbar som för en massa år sedan.

Vadå banna alla som luktar som mig? Ni bannar för att ni misstänker jag är någon? :S

Vill inte vara otrevlig så försöker hålla god ton här. Du måste ha missförstått vem jag är.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 198 • Aktiv I förrgår, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 243 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 762 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1087 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 388 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 265 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 436 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 245 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 567 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 283 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät