Forum     Bannad?

Forum

  Bannad på felaktiga grunder (igen)
Mogul Föreningsmedlem
7 mar 2023   #0
Anledning: ' Support your team with mission! En sympatisk och tydlig förklaring men som tyvärr helt saknar grund i detta och många andra fall. Som familjefar värdesätter jag ett gott uppförande, korrekthet och tydlighet så även på en server som denna. Dock blir jag i detta sammanhang faktisk lite frustrerad när ni själva inte riktigt levera upp till er egen standarn när det kommer till den moraliska svansföring som ni för vad gäller att följa och styra ordningen på servern. I vanlig ordning försöker jag bara slappna av med lite CS på kvällskvisten och supportar mina medspelare så gott jag bara kan vid varje tillfälle och har gjort i över 10 år. Jag offrar som vanligt mitt liv och insats för att både jag och mina medspelare ska kunna presetera men så vips, samtidigt som jag pushar site brevid en admin kommer bannen. Finns inga som helst grunder för den varken vid tillfället eller innan. Inte heller i relation till något slags upprepat dåligt eller felaktigt beteende och har aldrig gjorts. Uttrycker mig sällan utan håller mig till mitt spel och låter det tala. Jag bidrog i högsta grad under spelet och i min mening mest till lagets prestation statistiskt. Både in på site, entrys och med kills under hela kvällen. Tittar gärna på konkreta bevis som motbevisar min bild. Hjälper mig och säkert många andra som inte förstår vad ni anser vara korrekt beteende. Jag anser att ni har helt fel grund för ert beteende vad gäller att banna folk och är för känslomässigt styrda istället för sakliga i era beslut. Ni måste sluta banna mig och andra som gör rätt och preseterar och försöker bidra till en god kultur och fokusera på fusk och repetativt dåligt beteende. Just nu upplever jag att det ända sättet att inte bli bannad är tyvärr att inte prestera och göra rätt för sig i spelet.Då blir jag lämnad ifred. Men vad som är säkert är att presterar jag blir det bann och kvällen är förstörd. Vilken tyvärr denna bannen manifesterar i högsta grad. Det följ av glåpord som tyvärr också kommer från admin, dom som i Goa gubbars mening ansvarar för ordning och moral bland besökarna. Hoppas ni kan komma till bukt med detta så att det blir roligt att spela och inte ett forum för aggretion och dåligt beteende bland dom som ska styra er verksamhet med målet att boosta sitt eget ego för några sekunder. Känns varken moraliskt eller särskilt vuxet tyvärr och bannen är tyvärr ett resultat av det snarare än något annat. Trevlig kväll/Mogulen
0 poäng  
roeri_ddy Föreningsmedlem
8 mar 2023   #1
Du verkar vara en sjysst snubbe Mogul, säkert skittrevlig att ta en öl med. Men du är tamigfan top3 spelförstörare på denna server. Ska förklara varför. Det du kallar "prestera" är att du sätter i system att låta dina teammates offra liv och hälsa för att sen sopa upp resterna. Du tror att du spelar smart och hjälper laget men sanningen är att de flesta kan spela som dig och hålla sig vid liv och ta ett par clutch rundor varje map men om du sätter dig in i det tempot som den spelstilen hade resulterat i förstår du kanske att det inte är hållbart. Du är långt från ensam att spela så här men ditt problem är att du inte gör det någon enstaka runda utan har det som utstuderad taktik för att toppa statsen. Hade gärna sett dig permbannad och hade gärna bjudit på en öl som plåster på såren.
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
8 mar 2023 , Redigerad 8 mar 2023   #2
Jadu jag vet inte ett dugg vad som hänt men jag kan läsa dig som en öppen bok (Ingen som helst bra bok)
Jag ser bara en människa som aldrig tror sig gjort något fel i hela sitt fantastiskt perfekta felfria liv.
Jag ser en människa som i arbetslivet är en överlägsen person som inte kan ha fel säkert i någon boss position.
Sedan skriver du att vi skall ha bevis för att du inte ser något annat än dig själv du ser inte själv vad du sysslar med i spelet.
Att banna folk som spelar är det vi nog minst av allt vill göra för det är våran speltid som vi får offra på att folk inte kan bete sig läsa regler så att ni fattar och fattar varför dom finns till.
Prestera gör vi inte själva utan för laget och inte det du förespråkar jaget.
Ta nu och tänk till lite utanför boxen så kanske du fattar att vi spelar old-school inte singel-school.
Skärp till dig och det händer inte mer med några ban du väljer inte vi.

MVH Permanent

0 Poäng  
nisM Föreningsmedlem
8 mar 2023   #3
Tjena mogul, var jag som la bannen på dig igår på 45min. Har vart på dig så många gånger att du ska sluta trycka längst bak och skicka fram dina m8s för att sedan glida fram för att lättare få upp dina stats vilket tydligt syns på din spelstil. Har sagt till dig muntligt i micken och skrivit samt gett dig varningar. Och om du som den rundan du specifikt blev bannad på hitta jag dig strax utanför t spawn mellan port och spawn stå och haxxa med awp medans ditt lag var väldigt väldigt lång fram.

Sen tycker jag att jag varit väldigt tålmodig med dig.... Sen 45min går rätt fort. Ta en kaffe och kom in och lira igen. Du är varmt välkommen in och hoppas på att du tänker lite mera på din spelstil i framtiden.

Mvh twi
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
10 mar 2023   #4
Just detta med "Fel grunder" får mig att känna att det faktiskt inte är på GG du ska spela.
Just detta innebär att du inte tagit till dig något som helst när det kommer till hur vi Obs Vi vill ha det och inte du.

För min del är det bara att permbanna om ingen skillnad sker när det kommer till spelstilen.

Trevlig helg.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 201 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 193 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 496 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 358 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 184 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 523 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 232 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 845 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 615 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 440 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät