Forum     Nyheter

Forum

DE_DUSFERNO2 / DE_DINAUNION
HagelPUNGEN! Föreningsmedlem
10 jan 2023 , Redigerad 12 jan 2023   #0
Skulle vilja testa de_dusferno2, en blandning mellan dust2 och inferno, kan bli en hit, de_dinaunion är med intressant
0 poäng  
Lucas211 Föreningsmedlem
12 jan 2023   #1
Tycker att dusferno2 kan vara något att testa men dinaunion är inte så bra med tanke på att T måste springa aztec på vänster och då blir det samma tragedi som att spela vanliga aztec, höger site har lite för trånga ingångar för T också
0 Poäng  
HagelPUNGEN! Föreningsmedlem
12 jan 2023   #2
kollade på mappen nu och håller med dig fullständigt! blir knepigt för dom!
0 Poäng  
timpuss Föreningsmedlem
26 jan 2023   #3
de_dinaunion har vi haft förut men är borttagen
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
19 feb 2023   #4
de_dinaunion ligger på servern men är inte valbar,
Men kan ju rösta fram den. Yla till om ni vill ha den. En riktigt bajsmapp enligt mitt tycke. Men en del gillar den
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ny konfiguration och bättre CPU på GG!
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 39 • Aktiv Igår, kl. 20:06
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 379 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 342 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2876 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 372 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1615 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 716 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 696 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 588 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 673 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät