Forum     Bannad?

Forum

Bannad - Xay
Xay Föreningsmedlem
24 dec 2022   #0
Godkväll!

Hoppas ni alla haft en riktigt trevlig jul med god mat, fint sällskap och roliga aktiviteter. Sen till det lite tråkigare..

Skulle in och spela nu under kvällen och såg att jag fått en permban för tidigare konton under en period som jag inte varit inne aktivt och spelat, se bifogad bild. Tänker att vi kan gå igenom det gemensamt.

Konto 1: https://steamcommunity.com/profiles/76561197987152640

Detta konto bannades av Jejk för fusk 2013. Helt ok.

Konto 2:

https://steamcommunity.com/profiles/76561198200412851

Detta är det konto som jag fick lov att nyttja efter att jag gjorde en förfrågan om att få börja spela på servern igen, en tidigare fuskban skulle ej tas bort så blev tillsagd att skapa nytt konto. Detta konto var även det jag spelade på i samband att jag var administratör här på GG (i samband med GG lanet i Västerås). Detta konto har jag inte längre tillgång till då jag varken kommer ihåg lösenordet eller vilken mailadress som jag använd mig utav när jag skapade kontot. Här kommer konto 3 in.

Konto 3:

https://steamcommunity.com/id/getsharpeddd/

Detta konto har används under en 2 eller 3 års period, jag minns inte exakt när det skapades men det användes också under 2021, se Johans grims ban den 10/7-2021.


Jag har önskemål om att bannen plockas bort så att jag kan komma in och spela igen, det är ju ändå ett roligt tidsfördriv när man inte jobbar eller har annat att stå i.


Ha en fortsatt trevlig kväll! :)



Hest
0 poäng  
Permanent Speladministratör
25 dec 2022   #1
God jul
Om jag får bestämma så släpper vi aldrig fusk ban det är bland det värsta jag kan tänka mig vad det än gäller sport spel vad du vill. Jag kan bara inte förstå varför man skall fuska sig fram för att få vinna något.
Kommer ta detta med Harley så får han bestämma.
MVH Permanent
0 Poäng  
Xay Föreningsmedlem
25 dec 2022   #2
Hejsan Permanent,

God jul till dig också! Jag förstår, om jag inte minns helt fel så var Harley med och bestämde att jag fick komma tillbaka med ett annat konto som jag senare blev admin på, detta ett par år sedan och har fungerat i princip felfritt sedan dess. Låter er givetvis föra en diskussion kring ämnet och inväntar eran återkoppling.

Ha en fortsatt trevlig dag!
0 Poäng  
Xay Föreningsmedlem
28 dec 2022   #3
Halloj,

Önskar fortfarande hjälp! :)
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
28 dec 2022   #4
JULEN ÄR ÖVER NU SÅ ÖNSKNINGAR FÅR DU GÖRAA NÄSTA ÅR I NOVEMBER. Vad det gäller hjälpen så är ett tips Polia.
Jag tar det med Harley skrev jag och har inte talat med honom än. Efter helgen kanske jag får tag på honom.
Permanent
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
30 dec 2022 , Redigerad 30 dec 2022   #5
Hej
Bannen kommer att kvarstå för att det är för fusk och vi vill aldrig ha in fuskare här det vet du själv!
Jag önskar dig ett gott nytt år i ett annat spel där dom släpper in dig.
Är ju inte dig som person vi bannar utan han som styr din hjärna till att fuska och framför allt fuska i ett spel som du inte har någon vinning av,
Ha de bra //Permanent
0 Poäng  
Xay Föreningsmedlem
31 dec 2022   #6
Hejsan,

Väldigt udda att komma ett X antal år senare när man blivit OK:ad att komma tillbaka att spela samt vara admin under en längre period och lägga en ban för fusk. Otroligt tråkigt även om det känns som en liten häxjakt.

Respekterar och håller mig borta, önskar dig inte detsamma.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 868 • Aktiv Igår, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 226 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 209 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 505 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 365 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 189 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 524 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 238 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 618 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 441 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät