Forum     Bannad?

Forum

Bannad för aimkey
Daniel87 Föreningsmedlem
4 nov 2022   #0
Hej. Nyss gick jag in för första gången ikväll och skulle lira och redan efter några sekunder blir jag bannad för "aimkey" vilket är larvigt, aim är ju inte direkt min starka sida. WH anklagelser har man ju fått.

Vart har ni fått detta ifrån? Ta bort tack.

Nick: Trinity
0 poäng  
nisM Föreningsmedlem
4 nov 2022   #1
Tjena danne, bannen du fick var en permban dock inte för aimkey utan skulle vart för WH. Vi är flera admins som gått igenom dig och ditt lir inne på servern under en väldigt långt tid och är alla överens om att du sitter på wallhack. Du har även blivit bannad förut för fusk inne på GG på annat konto

Mvh twi


0 Poäng  
Daniel87 Föreningsmedlem
4 nov 2022   #2
Ni har bannat mig på chans för att flera fuskanklagat mig så utgår ni från att jag fuskar, ni har inga bevis och det kan inte finnas några bevis heller. Och nej jag har inte blivit bannad på er server tidigare.

Gör om gör rätt.
0 Poäng  
Daniel87 Föreningsmedlem
22 nov 2022   #3
Att ni ignorerar trådar och sedan har bannat en annan som ni tror är jag också lol?
0 Poäng  
nisM Föreningsmedlem
24 nov 2022   #4
tjena daniel. än en gång berättar du för oss admins vad vi ska göra och att de är du som verkar bestämma. Att vi ( jag ) ignorerar tråden är enbart för att jag anser att de finns inget direkt att varken diskutera eller ändra på. Kan även tillägga att din attityd inte är den bästa när du berättar för oss vad vi ska göra , plus din dryghet påminner väldigt mycket om din spelstil och din nonchalanta beteende du har. Sen verkar de inte direkt som att du vill göra de varken lättare eller rätt för dig genom sättet du skriver och lägger dig i andra trådar.

Vill du ha din bann hävd så hänvisar jag dig till harley eller permis , men tvekar strongt på att dom häver den då du inte verkar vilja motbevisa att du fuskar samt spelar med x-antal konton

Mvh / twi
0 Poäng  
Daniel87 Föreningsmedlem
25 nov 2022   #5
nisM skrevtjena daniel. än en gång berättar du för oss admins vad vi ska göra och att de är du som verkar bestämma. Att vi ( jag ) ignorerar tråden är enbart för att jag anser att de finns inget direkt att varken diskutera eller ändra på. Kan även tillägga att din attityd inte är den bästa när du berättar för oss vad vi ska göra , plus din dryghet påminner väldigt mycket om din spelstil och din nonchalanta beteende du har. Sen verkar de inte direkt som att du vill göra de varken lättare eller rätt för dig genom sättet du skriver och lägger dig i andra trådar.

Vill du ha din bann hävd så hänvisar jag dig till harley eller permis , men tvekar strongt på att dom häver den då du inte verkar vilja motbevisa att du fuskar samt spelar med x-antal konton

Mvh / twi

Nej jag bestämmer inte här, så nu har vi det klart. Hur ska jag motbevisa att jag inte fuskar menar du? Då får ju du/ni berätta hur jag ska bevisa det.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 910 • Aktiv I förrgår, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 250 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 218 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 516 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 375 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 197 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 529 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 244 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 624 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 446 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät