Forum     Bannad?

Forum

Sluta banna slumpvis
Daniel87 Föreningsmedlem
11 okt 2022   #0
Hej Playstar.

Nu för några dagar sedan blev jag bannad för "Bad attitude" av Twitch även fast jag inte skrivit något ont ord alls och jag antar att det var för att jag gick mitten på Dust2 som jag ofta gör och dödade Twitch när han sprang från B till A och han blev sur över det och antar att han menar att jag grimsar eller något?

Jag vill gärna ha en förklaring varför jag fick två veckor. Sedan gäller inte detta bara mig utan det bannas lite hejvilt på servrarna på väldigt tvivelaktiga grunder.
0 poäng  
nisM Föreningsmedlem
11 okt 2022   #1
Tjena Daniel87 , Antar att de är du som går under nicket "trinity" ?
Banna dig ej slumpvis, lägger sjukt mycket tid på att titta på din spelstil då du gör raka motsatsen till vad reglerna säger.
Du kör enbart för JAGet och skiter fullständigt i laget. grimsar runt gång på gång, skickar dina m8.s ut först för att få info för att sedan kunna gå fram som näst sist eller sista man.

Jag har påpekat detta ett antal gånger till dig men du verkligen vägrar lyssna och ta åt dig. Tog till och med bort lukas bann som han gav dig av exakt samma anledning för att ge dig en chans vilket du missbrukar totalt. Så jag står fast vid denna ban och hoppas att du tar lärdom av denna och visar en ny stil som följer regler och hjälper laget här inne på Goa Gubbar

/ twitch
0 Poäng  
Daniel87 Föreningsmedlem
11 okt 2022   #2
nisM skrevTjena Daniel87 , Antar att de är du som går under nicket "trinity" ?
Banna dig ej slumpvis, lägger sjukt mycket tid på att titta på din spelstil då du gör raka motsatsen till vad reglerna säger.
Du kör enbart för JAGet och skiter fullständigt i laget. grimsar runt gång på gång, skickar dina m8.s ut först för att få info för att sedan kunna gå fram som näst sist eller sista man.

Jag har påpekat detta ett antal gånger till dig men du verkligen vägrar lyssna och ta åt dig. Tog till och med bort lukas bann som han gav dig av exakt samma anledning för att ge dig en chans vilket du missbrukar totalt. Så jag står fast vid denna ban och hoppas att du tar lärdom av denna och visar en ny stil som följer regler och hjälper laget här inne på Goa Gubbar

/ twitch

Ja det stämmer att jag är Trinity. Jag hjälper absolut laget även fast jag inte nosar bombbäraren i arslet. T.ex när man ska gå A(Höger) som T på Dust2 så går jag ganska ofta mitt och flashar och springer ut mitt mot CT spawn, alternativt att jag står vid port om jag hör massa steps däromkring/blir flashad. Jag låser hela den vägen att komma till A så T ska få tid på sig att planta.

Lucas bannade mig utan att han ens varit på servern längre än 5 sekunder. Antar att någon skrev på Steam till honom.
0 Poäng  
xpulze Föreningsmedlem
12 okt 2022   #3
Tjena!
Då skulle jag tycka att det vore bättre att du hjälper T att ta över site och planta ist för att stå och hålla rygg från mittport:)
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
13 okt 2022   #4
Hjälp till eller få bann. Enkelt. Alla får spela som dom vill men sätter man skitspel i system så att alla andra ska behöva offra sig så ska man åka på bann. Gör man det igen så ska bannen bli längre. Igen så ska den vara jävligt lång. Ruttnar jag när jag någon gång är inne så blir det permbann. På alla dina konton.
0 Poäng  
Daniel87 Föreningsmedlem
13 okt 2022   #5
xpulze skrevTjena!
Då skulle jag tycka att det vore bättre att du hjälper T att ta över site och planta ist för att stå och hålla rygg från mittport:)

Det gör jag de allra flesta gånger. Sedan det jag blir arg över är att man behandlar spelare så olika, särskilt när det finns admin som spelar på samma sätt som mig.

Harley skrevHjälp till eller få bann. Enkelt. Alla får spela som dom vill men sätter man skitspel i system så att alla andra ska behöva offra sig så ska man åka på bann. Gör man det igen så ska bannen bli längre. Igen så ska den vara jävligt lång. Ruttnar jag när jag någon gång är inne så blir det permbann. På alla dina konton. )

Jag hjälper alltid till och har inte detta som system att spela på det sättet, men ja jag gör det ibland. Sedan att jag fick ban för "Bad attitude" är också helt fel då det inte är något fel på attityden. Och för att lägga till har jag inga fler konton.

Gällande fuskanklagelser (Lite offtopic) så borde ni fixa något enkelt antifusk (utan klient) som blockerar en del fusk iallafall. För det finns nog en del som fuskar på eran server.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
14 okt 2022 , Redigerad 14 okt 2022   #6
Ehh va??
"Sedan att jag fick ban för "Bad attitude" är också helt fel då det inte är något fel på attityden. Och för att lägga till har jag inga fler konton."

Om man blir tillsagd flera gånger ang sättet att spela med skiter i varningarna så är det ju fel på attityden.

Sen kan du lägga ner just attityden "Två ggr" här därför att det inte är du som sätter reglerna för vad som är rätt eller fel.

Klart att det finns fuskare.... Eller hur!

Mjo du har och kör på flera konton. Men jag ska snart ta tag i den saken. Även dina falska konton här på forumet.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 116 • Aktiv Igår, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 435 • Aktiv I förrgår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 317 • Aktiv I förrgår, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 148 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 505 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 216 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 826 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 597 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 428 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 703 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät