Goagubbar sista svenska CS 1.6 hoppet
Daniel87 Föreningsmedlem
29 jul 2022   #0
Hej. Vi som spelar CS 1.6 älskar spelet och många av oss är inte intresserade av att spela något annat spel, iallafall inte jag. Nu är GoaGubbar den sista svenska publicservern som folk spelar på och nu gäller det att se till att den inte dör ut.

Även antalet spelare på er server har minskat nu, även före sommaren och dör denna servern ut är det spiken i kistan för svensk public. Därför har jag några förslag för att rädda den sista publicservern vi har.

- Ge endast permban till fuskare

- Lägg så korta bans som möjligt på övriga överträdelser

- Väldigt få (om ens någon) fuskar idag på CS 1.6 men ni bannar fortfarande för det och sedan bannar ni upp dom (inkl mig) vi vill behålla dessa spelare

- Det kanske är dags att börja rensa upp bans som är över ett år gamla och som inte har fuskat? Då kanske folk som spelat tidigare testar att gå in på servern och så kan dom fortsätta spela. Vi behöver fylla på servern.


2 poäng  
-Lucid- Föreningsmedlem
29 jul 2022   #1
- Lägg så korta bans som möjligt på övriga överträdelser

I do not agree with that. There are still people who do not behave and they should be banned. You mention that fewer people play on the server. I play less than before and that is because some people do not behave or follow the rules. I bet that fewer people will play if there are no rules.
I think that some people should improve how they behave. I do not think that GG should change.
1 Poäng  
bamsegrill Bestefar
30 jul 2022   #2
Om man lättar på reglerna så blir servern inte densamma och det gör att spelare slutar spela, så det är ingenlösning, det enda som sker är att en annan typ av spelare spelar på servern medans den gamlaspelarbasen försvinner.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
30 jul 2022   #3
Hej.

1:Vi ger endast permbannar för fusk. Inget konto får komma in igen.
Den enda gången en sån sak kan hända är om admin som la permbannen inte har rec ang fuskbannen.

2:Med våra ögon sett så har vi bara korta bannar på allt annat.

3:Nej vi vill inte behålla fuskare så dom ska permbannas.

4:Det kommer aldrig att hända att fuskbannar släpps.

Du kanske ska fundera på varför GG finns kvar.
Förbättringar kan vara bra eller väldigt dåliga och som Bamsegrill skriver så blir inte GG detsamma.
Sen om man kollar antal spelare på just 1.6 i hela värden så har det sjunkit väldigt mycket så 1.6 håller på att försvinna.
Väldigt synd. Vi är glada över att ni finns kvar som spelare. Är ju ni och admins som gör servern.
2 Poäng  
Bimbo Föreningsmedlem
30 jul 2022   #4
Tycker det är ganska bra som det är i nuläget. Mellan 21-23 på kvällar är ju servern ofta full. Fortsätt spela o ha kul, det tänker jag.
1 Poäng  
Chrillzen Föreningsmedlem
8 sep 2022   #5
Jag var förvånad över att se att servern va uppe. Har för mig att jag kollat efter den innan men inte hittat något. Brukade lira GG flitigt för många år sedan. Kul att den är uppe. GG är den enda servern jag spelar om jag spelar 1.6.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 911 • Aktiv I förrgår, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 250 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 218 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 516 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 375 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 198 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 530 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 244 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 624 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 446 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät