Forum     Bannad?

Forum

Ännu en mystisk 24h bann
dalen2 Föreningsmedlem
13 nov 2021   #0
Hej,

Jag har blivit tilldelad 24h bann 3 gr under ett ca 30 dagars intervall, för mig från ingenstans och utan förklaring från någon admin.

Den 11 otober skapade jag en tråd då jag för andra gången blivit bannad i 24h (för mig från klar himmel) där jag bad admin kontakta mig, vilket inte skedde. Fine, timern gick ut så problemet var ur världen på så sätt.

Döm om min förvåning att när jag nu vid 16:30 ännu en gång möts i konsollen utav att jag är bannad i 24h pga sluta dumma dig. När jag skrev quit i konsollen igår kväll vid 22:30 var allt frid och fröjd.

I samband med ovan scenarier så har jag inte fått någon varning eller haft någon dialog med någon admin i spelet som kunde förklara dessa banns. Därför sitter jag och kliar mig i huvudet och ställer än en gång frågan om den admin som bannade mig igår snälla kan kontakta mig.

Mvh
Dalen STEAM_0 : 1 : 563032
0 poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
13 nov 2021 , Redigerad 13 nov 2021   #1
Har inte varit inne på ett tag så jag lägger mig inte i bannen i fråga. Men dina bans går att hitta här (där du kan se vem som bannat).
http://192.121.44.28/ban_list.php

För att hitta utgångna bannar får du söka på ditt steam-id under "sök". Startsidan visar bara aktiva bannar.
1 Poäng  
dalen2 Föreningsmedlem
13 nov 2021   #2
Tack johan

Anropar Zoogin
0 Poäng  
ZOOGIN Speladministratör
13 nov 2021   #3
Hej Dalen.

Känns som att jag kan göra en copy paste på kommande svar i din tråd och din undran (förundran?) kring din ban med många andra som vi har haft genom åren. För att hålla mig kort så är du en av väldigt många som spelar ytterst individualistiskt. Du sätter ständigt jaget före laget och det är något som är väldigt irriterande. Och i slutändan enerverande och energikrävande för oss admins (oftast mig).

Du är mer ofta än sällan bland de sista på site, du väljer att inte utnyttja din spawnplats till fullo, du släpper fram andra när rusher väl sker etc, etc. Listan kan göras lång. Nedan är ett svar från mig som är saxat från en annan tråd här på forumet som jag lika väl kan applicera här.

"Du är en av många som sätter Jaget före Laget. Varför skall du "peaka", "hålla" eller "kolla" mitten varannan runda? Och låta dina lagkamrater agera "mänsklig sköld" så att du sedan kan skörda frukterna av deras jobb? Dvs frags och kills. Jag är så urbota trött på erat jävla fegpsel rent ut sagt. Du är en av många.

Kom in och spela på rätt vis så är du mer än välkommen. Spela på dina egna villkor och vänta dig en ny ban inom kort."

Om du fortfarande har frågor så hade jag blivit förvånad. Spela på rätt vis så slipper du bli bannad i framtiden.
1 Poäng  
dalen2 Föreningsmedlem
13 nov 2021 , Redigerad 13 nov 2021   #4
Hej Zoogin

Jag håller faktiskt inte med dig, över huvud taget angående hur du menar att jag pangar på er server. Men det är ok.

En variant kan vara att hojta lite feedback från din sida, så spelare får chansen att ändra sig.
0 Poäng  
dalen2 Föreningsmedlem
13 nov 2021   #5
Men jag tar samtidigt till mig feedbacken och ska självklart tänka på det
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 8
Visningar 456 • Aktiv Idag, kl. 20:26
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 377 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 294 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 337 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 593 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 314 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 488 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 651 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 803 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 544 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät