Forum     Bannad?

Forum

Bannad
Dr.Lotto Föreningsmedlem
3 jun 2021   #0
Tjena!
Dr.Lotto här
Spelat på er publicserver senaste månaden, skött mig bra, inte blivit bannad någonting för regelbrott etc etc.

Plötsligt den 28/5 blev jag bannad, via webben(enligt amxbans) av Harley med anledningen "Spela på IG istället".
Jag var inte ens inne och spelade den dagen, har knappt spelat med harley heller.

Undrar bara om man kan få denna ban borttagen då den känns extremt onödigt och helt omotiverad.

SteamID STEAM_0:0:11352722

MvH
[IG]Dr.Lotto
0 poäng  
Harley Spelansvarig
4 jun 2021 , Redigerad 4 jun 2021   #1
Hej. Kan du verkligen inte komma att tänka på något du gjort som är riktigt osnyggt gjort?
Inte just när jag la bannen. Innan..

Så förklara extremt onödigt och helt omotiverad. Med dessa ord försöker du lägga allt på mig. Väntar ihärdigt och ska du fjanta ang att du verkligen inte alls vet vad det handlar om så kommer du aldrig spela på GG igen.
0 Poäng  
Dr.Lotto Föreningsmedlem
5 jun 2021   #2
Harley skrevHej. Kan du verkligen inte komma att tänka på något du gjort som är riktigt osnyggt gjort?
Inte just när jag la bannen. Innan..

Så förklara extremt onödigt och helt omotiverad. Med dessa ord försöker du lägga allt på mig. Väntar ihärdigt och ska du fjanta ang att du verkligen inte alls vet vad det handlar om så kommer du aldrig spela på GG igen.


Jag kan ärligt talat nu, inte kom på varför du skulle banna mig nej. Och nej, jag är inte 14 år och sitter och tjafsar om en skitsak, belive me, jag är inte sådan.

Om du vill få det till att jag lägger allt på dig, fine, då kan jag inte göra så mycket tyvärr.
Jag har pratat med flertalet admins för att försöka komma i kontakt med dig och fråga dig, och ingen har förstått varför jag vart bannad, så jag är således inte ensam om att vara förundrad.

Hade jag haft en aning hade jag gärna lagt fram min version av det hela. Men vill du sopa det under mattan, samma som innan, då kan jag inte göra så mycket.

Att du ens påstår att jag fjantar mig är ju också lite komiskt, då det inte fanns något fjantigt i min post angående bannen, utan enbart min sida av det, och följa det protokoll som gäller när man ska fråga om en ban.

Och att lägga saken på dig? Du bannade ju mig så jag har ju inte så mycket val än att vända mig till dig.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
5 jun 2021   #3
Ja du lägger ju allt på mig genom att påstå att banen är omotiverad.
Fråga dom som bestämmer på IG vad man aldrig gör när man kommer in på en annan server.
Ingen från GG skulle ens tänka tanken att göra en sån sak på IG.

Jag är inte 14 jag heller. Känns mer som 150 i CS-träsket.
0 Poäng  
Dr.Lotto Föreningsmedlem
5 jun 2021   #4
Jag är en av dom, och jag har verkligen inte gjort något av det som du känns du tror jag gjort (reklam?).

Enda fall jag nämnt IG på GG servern är när någon spelare frågat om vi lagt ner, då har jag svart nej, men stora server/host problem.

I övrigt har jag inte gjort något illa. Jag hoppas du kan överväga att ta bort den iaf.
Om inte annat kanske vi kan snacka i PM?

150 år låter som mig ungefär nästan :P
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
6 jun 2021   #5
Skriv här på sida till mig. Så kan vi snacka lite.
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 910 • Aktiv I förrgår, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 250 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 218 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 516 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 375 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 197 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 529 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 243 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 624 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 446 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät