Vad håller ni på med egentligen ?
argasniffaren Föreningsmedlem
20 maj 2021 , Redigerad 20 maj 2021   #0
Tjenare, tjejen var inne och spelade en liten stund på mitt konto (Arga Snippan) och får sen tydligen en varning för nicket som jag utan problem spelat med i 1,5 år ca utan att någon admin i huvudtaget brytt sig. Jag har liksom byggt upp det nicket och alla känner igen en när man kommer in på servern. Är det olika regler beroende på vilken admin som är inne eller är det bara admin som känner sig stor och tuff när han kickar folk för dom heter fel namn ? Är väl bättre om alla kan spela och ha kul istället för att hålla på med sånt här jävla trams. Tack o hej!
0 poäng  
Bagg1s Föreningsmedlem
21 maj 2021   #1
Nick får inte ha med,
- Religion, politik, droger, sex, rasism eller tillhörighet att göra, Dvs länder, sportlag osv.
- Vi använder alltid samma nick! (Fakenick är INTE tillåtet).

Ja ditt nick är i en gråzon då de beror på hur man vill tolka snippa. Själv kan jag tycka de är ett rätt onödigt nick. Snippa ett ord på ett könsorgan och då kan man lätt säga att de har med sex att göra. Så kanske läsa reglerna och följa dom vore trevligt. Kan vara märkligt att ingen sagt något tidigare. Eller så har du kanske fått tillsägelser men inte lyssnat? Utan som nu argumenterat? Enklast är väl att anpassa nickel till ett som inte kan väcka reaktioner? Be om ett nickbyte bara. Så vi kan slippa osämja o ha kul. Ses i siktet
0 Poäng  
argasniffaren Föreningsmedlem
21 maj 2021 , Redigerad 21 maj 2021   #2
Bagg1s skrevNick får inte ha med,
- Religion, politik, droger, sex, rasism eller tillhörighet att göra, Dvs länder, sportlag osv.
- Vi använder alltid samma nick! (Fakenick är INTE tillåtet).
Mycket märkligt det brukar gå bra att admin sitter och pratar K•K och f••ta i chatten men det är inte ok att nicka "Arga Snippan" Men skitsamma jag orkar endå inte diskutera.
Ja ditt nick är i en gråzon då de beror på hur man vill tolka snippa. Själv kan jag tycka de är ett rätt onödigt nick. Snippa ett ord på ett könsorgan och då kan man lätt säga att de har med sex att göra. Så kanske läsa reglerna och följa dom vore trevligt. Kan vara märkligt att ingen sagt något tidigare. Eller så har du kanske fått tillsägelser men inte lyssnat? Utan som nu argumenterat? Enklast är väl att anpassa nickel till ett som inte kan väcka reaktioner? Be om ett nickbyte bara. Så vi kan slippa osämja o ha kul. Ses i siktet
Mycket märkligt att det brukar gå bra att admin sitter och pratar K•K och f••ta i chatten men det är inte ok att nicka "Arga Snippan" Men skitsamma jag orkar endå inte diskutera.
Jag har förövrigt läst reglerna tidigare och har följt dom då förutom min lilla "incident" med mitt nick.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 8
Visningar 450 • Aktiv Idag, kl. 20:26
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 377 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 294 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 337 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 593 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 312 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 486 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 649 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 799 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 542 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät