Forum     Bannad?

Forum

  Permanent
Shawty Föreningsmedlem
10 dec 2020 , Redigerad 10 dec 2020   #0
Bra lås tråden bara. Vadå taskig attityd? Vad jag kan se så har jag inte skrivit något som antyder taskig attityd. Men i allmänhet så är ni admins dryga så kan ni räkna med det tillbaks. Inte oväntat att ni bara byter reason, finns dock inga exempel på att jag är överhuvudtaget dum mot någon på något sätt inne på server så det kan du bara lägga ner. Sen att man ifrågasätter er admins om vissa bannar som i princip alla gör eftersom ni är jävligt skeva på hur ni tänker kring många bannar och är största maktmissbrukarna. GG är ändå dött o i stort sätt väldigt dåligt ändå så bryr mig inte så mycket, finns andra servers. Ni kan ha eran skit. Sen är det ju rätt komiskt att Lingo som inte ens kan springa rakt ska kunna avgöra om jag fuskar eller inte. Kanske lite mer kompetens på den fronten... Men det är ju eran server så ni gör som ni vill. Gr44 du fattar ju inte ett skit så ingen idé att förklara för dig sopa. Sist men inte minst, sluta tro att ni kan varken admin delen eller spelet, 90% av ni admins är största kuuksugarna o kan inte ett skit. ett under att ni har spelare igentligen.
-1 poäng  
-Lucid- Föreningsmedlem
10 dec 2020   #1
Well. According to your comment it is great that you are banned. Grow up.
0 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
10 dec 2020 , Redigerad 10 dec 2020   #2
Yup, kunde inte bry mig mindre. Inte svårt att sätta den sidan till om man vill. Texten ovanför visar dålig attityd. Något jag inte har visat på server eller nån annanstans på forumet tidigare. Så där har ni det. Nu är bannen befogad. inte tidigare. lär er skillnaden.
0 Poäng  
Bagg1s Föreningsmedlem
11 dec 2020   #3
Skönt , nu slipper vi förhoppningsvis honom. Så dryg, sen imponerande att följa spelare genom väggar utan ha ”fusk” ne ne. Att han inte ens märker hur dryga han är och hur stämningen blir sämre, så fort han kommer in. Nu kan han jaga stats o solokarriär på andra servrar. Så får se vad han kommer kalla mig nu? Noob? Nja veteran o amatör som spelar för att ha kul. Passar mig bättre. Inte tid o va seriös, sen knappast bra nog, för va PRO iaf. Haha
1 Poäng  
gr44 Föreningsmedlem
11 dec 2020   #4
Shawty din bannhistorik talar ju för sig själv vilket jag tror alla här inne kan skriva under på? så nej du behöver inte förklara något
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
11 dec 2020   #5
Oj. Men det blev ett bra slut för alla som det verkar.

Shawty anser att GG är heltv värdelöst, alla admins är dryga och att servern ändå är död. Hmm. Varför spelar du på en server som är så dålig när du ändå inte bryr dig och att det finns andra servrar som är så mycket bättre?

Ingen admin verkar vilja se Shawty på servern så det måste ju vara en win win för båda.
Jag gillar lyckliga slut. Puss på er alla och GodJul.

Låser tråden dådet inte finns mer att tillägga.

Ikväll lira e bira.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 908 • Aktiv I förrgår, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 250 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 218 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 516 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 375 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 197 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 529 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 243 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 624 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 445 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät